جبار قوچان نژاد، مربی بین‌المللی والیبال کشورمان گفت: ملی‌پوشان کشورمان با انجام یک بازی خارق‌العاده و حرفه‌ای توانستند برای نخستین بار در ورزش گروهی کشور به جمع 6 تیم برتر جهان راه پیدا کنند.

جبار قوچان نژاد مربی بین‌الملل والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: برای رسیدن به این برد ملی‌پوشان زحمات زیادی را کشیدند در بازی با لهستان وقتی که با آن وضعیت دو ست را واگذار کردیم شکست سه بر صفر تیم ملی مقابل میزبان در آن جو سنگین سالن امری طبیعی بود ولی خوشبختانه شاهد بودیم که بازیکنان در اوج ناباوری در جنگ روانی و فنی دو ست را از آن خود کردند ست‌های اول و دوم ملی‌پوشان تحت فشار فنی تیم لهستان بود عملکرد آن‌ها در سرویس روی بر دست‌ها تاثیر گذار بود ولی بازیکنان به خوبی به بازی برگشتند و این یک اتفاق بسیار عالی و حرفه‌ای بودیم ما می‌توانستیم در ست پنجم برنده بازی باشیم و اگر روی دو پوئن آخر دقت بیشتری می‌شد به طور حتم این اتفاق رخ می‌داد.
 
وی گفت: با توجه به انگیزه و شرایط موجود تیم ایران بازی فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت و توانست با عملکردی فوق‌العاده در سرویس، توپ‌گیری و دفاع روی تور حضور خود را در جمع شش تیم برتر جهان قطعی کند.

وی افزود: این صعود به هیچ عنوان ربطی به شخص ولاسکو نداشت. انسانیت مجموعه تیم ملی آرژانتین، بازی حرفه‌ای منطقی و جوانمردانه این تیم باعث شد صعودمان به مرحله بعد قطعی شود والیبالیست‌های ما جنگیدند و مستحق صعود بودند ولاسکو هیچ کمکی به ما نکرد،‌ ما خودمان تلاش کردیم و بردیم.

مربی بین‌المللی والیبال اظهار داشت: نسبت به سال‌های قبل ایران از باور و اعتماد به نفس بالاتری برخوردار شده است چون از نظر فیزیکی و فردی ما در هیچ تورنمنتی در سال‌های گذشته کم نداشتیم ما الان به جایی رسیدیم که مقابل ما هیچ تیمی از پیش برنده نیست و تیم ایران هم مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نیست، بازیکنان تیم ایران مزد زحمات و تلاش‌های خود را گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: صعود ، استحقاق ، حرفه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.