پنجعلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خبر برکناری‌ام را از سایت ها و خبرنگاران شنیدم / در مورد اظهار نظر مایلی کهن نظری ندارم

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد اظهار نظر مایلی کهن نظری ندارم، بنده خبر برکناری‌ام را از سایت ها و رسانه‌ با خبر شدم.

 محمد پنجعلی سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: وقتی ما فوتبالی‌ها با هم این چنین صحبت کنیم از غیر فوتبالی‌ها نباید انتظار بیشتری داشته باشیم.
 
 سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا جلسه‌ای با حضور سیاسی و منتقمی‌ خواهیم داشت و تکلیف مشخص می‌شود.
 
وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم این برخورد و رفتار‌ها صحیح باشد، من خبر برکناری‌ام را از سایت‌ها، خبرنگاران و رسانه‌ها شنیدم و این واقعا جای تاسف دارد.
 
پنجعلی در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد سرپرست جدید پرسپولیس (خوردبین) چیست؟ توضیح داد: محمود خان از بزرگان فوتبال ما است و انشاء اله هر جا هست حضور پر رنگ و موفقی داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: من نظرم در مورد فوتبال چیز دیگری است، به اعتقاد من فونداسیون و پایه‌های فوتبال ما ایراد دارد و سال‌های سال این مشکلات وجود داشته و رفع نشده است. فوتبال ما یک فوتبال آماتور است و هیچ درآمدزایی در فوتبال وجود ندارد و فقط پول‌ها استفاده می‌شود. من معتقدم تیمی که با حمایت مردم به این عظمت رسیده و صاحب این احترام است باید یک ورزشگاه شخصی برای خود داشته باشد، اما متأسفانه یک ورزشگاه هم ندارد و هیچ جای دنیا این گونه نیست.

وی اظهار داشت: تیم‌های دیگر هم همگی بدون چون و چرا به جام جهانی می‌روند اما وقتی ما قرار است به جام جهانی برویم باید منتظر اتفاقات نادر باشیم.

واقعیت فوتبال ما مشخص است و تا زمانی که این مسائل در فوتبال وجود دارد، رشد نمی‌کند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، تیم ، بنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار