حمایت مالی و پشتیبانی استانداری و شرکت فرودگاه‌های کشور در راستای تامین ظرفیت‌های خالی هواپیما دغدغه‌های پروازی فرودگاه کلاله را از بین خواهد برد.

عبدلکریم رجبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه فرودگاه کلاله که در حال حاضر با دغدغه پروازی مواجه است، گفت: متاسفانه این فرودگاه چند وقتی است که با مشکل عدم برقراری پرواز روبرو است به طوریکه یکی از شرکت‌های  هواپیمایی که برای مدت کوتاهی در این فرودگاه اقدام به نشست و برخاست می‌کرد به بهانه‌های مختلف به وعده‌های خود عمل نکرده و عملیات پروازی خود را به طور کامل از فرودگاه قطع نمود.

وی افزود: جلساتی که نمایندگان کلاله با استانداری مبنی بر تکمیل ظرفیت‌های خالی هواپیما داشتند همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: مذاکراتی نیز با برخی شرکت‌های هواپیمایی داشتیم که موافقت‌های اولیه را کسب کرده‌ایم.

نماینده مردم گلستان، مینو دشت و کلاله در ادامه اظهار داشت: امروز جلسه‌یی در تهران با وزیر راه‌وشهرسازی مبنی بر از سرگیری پروازهای فرودگاه کلاله خواهیم داشت که امیدوارم به نتایج مطلوبی در این زمینه برسیم.

وی گفت: در صورت برقراری پرواز در این فرودگاه، شاید در ابتدا با استقبال مردم  مواجه نشود اما به عقیده بنده حمایت مالی و پشتیبانی استانداری و شرکت فرودگاه‌های کشور در راستای تامین ظرفیت‌های خالی هواپیما زمینه را برای افزایش مسافر و پرواز در فرودگاه کلاله رقم خواهد زد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار