معاون اقتصادی و رییس سازمان سرمایه‌گذاری‌ و مشارکت‌های شهرداری مشهد گفت: 69 پروژه سرمایه‌گذاری برای سال 93 قطعی و نهایی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ابراهیم رئیسیون گفت: اجرای طرح ها در شهر اولویت‌بندی شده که بر همین اساس برای اجرای 120 طرح به جمع‌بندی رسیدیم و از این تعداد 69مورد قطعی شده است.

وی با اشاره به نقش مهم طرح هایی که در بخش اصلاح و احیای بافت‌های فرسوده تاثیرگذار است، بیان کرد: سیاست شهرداری در دوره چهارم فعالیت شورا عدم ورود به عرصه ساخت و ساز در محدوده اطراف حرم است در این راستا پیگیری روند آزادسازی، ایجاد شبکه معابر و اجرای زیرساخت‌ها را دنبال می‌کنیم.

رییس سازمان سرمایه‌گذاری‌ و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری مشهد گفت:به تازگی مصوبه‌ای از بانک مرکزی دریافت کردیم که اجازه انتشار اوراق مشارکت را برای آزادسازی بافت‌های فرسوده به شهرداری مشهد داده است که در گذشته فروش اوراق مشارکت تنها برای اجرای پروژه‌های شهری صورت می‌گرفت.

گفتنی است؛باید منابع مورد نیاز برای انجام ماموریت‌های شهرداری را دنبال کنیم به همین منظور پروژه‌هایی را که دارای جنبه انتفاعی دارند، تعریف کرده‌ایم و شهرداری با بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های شهری وارد عمل می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.