سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: در طرح پایلوت تجمیع قبوض کاغذی دو استان گیلان و کرمان دریافت قبوض کاغذی به طور کامل حذف شده است.

 داوود زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها و مصرف کاغذ و همچنین افزایش رضایتمندی شهروندان در دریافت قبوض صورالتحساب تلفنی، طرح تجمیع قبوض کاغذی در دستور کار شرکت مخابرات ایران قرار گرفت که در این راستا طرح‌های مختلفی برای حذف قبوض کاغذی دنبال می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر در برخی استانها به صورت پایلوت حذف قبوض انجام می‌شود.

زارعیان در ادامه تصریح کرد: دو استان گیلان و کرمان از جمله استان‌هایی هستند که قبض به طور کامل برای آنها حذف شده است و در حال تست است که میزان و رضایت آنان در خصوص حذف قبوض سنجیده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در تلفن همراه اعلام قبوض از طریق پیامک و ایمیل انجام می‌شود،‌ اظهار کرد: شهروندانی که نمی‌خواهند قبض دریافت کنند به شرکت سیار اعلام کرده تا قبض برای آنها حذف شود.

زارعیانبا اشاره به زمان حذف قبوض کاغذی خاطر نشان کرد: در صورتی که مشترکان از حذف  قبوض راضی بودن و میزان رضایت مشترکان جلب شود برای حذف یا عدم حذف قبض اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: حذف ، قبض ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار