کاپیتان تیم والیبال صربستان گفت:تنها می‌توانم برای ایران آرزوی موفقیت داشته باشم و امیدوار باشم که آنها در مرحله سوم هم موفق باشند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال صربستان پس از شکست 3 بر یک این تیم مقابل ایران در نشست خبری اظهار داشت: پیش از این بازی شانس صعود را از دست داده بودیم و به همین دلیل در این بازی نتیجه برای ما مهم نبود.

 وی ادامه داد: از عملکرد تیم خودم و بازیکنان جوانم در سه ست ابتدایی بازی راضی هستم، اما از نحوه بازی تیمم در ست آخر راضی نیستم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که برای ایران آرزوی موفقیت دارم.

**دراگان استانکوویچ کاپیتان تیم ملی والیبال صربستان پس از شکست 3 بر یک تیمش برابر ایران در نشست خبری اظهار داشت: همیشه در بازی‌هایی که نتیجه آن تأثیری در اوضاع ندارد، داشتن انگیزه دشوار است، اما در عین حال به هیچ وجه خوب نیست که یک تورنمنت را با شکست به پایان برسانی.

وی ادامه داد: تنها می‌توانم برای ایران آرزوی موفقیت داشته باشم و امیدوار باشم که آنها در مرحله سوم هم موفق باشند. آنها در تمام طول تورنمنت بازی‌های بسیار زیبایی انجام دادند و لیاقت صعود را داشتند.

برچسب ها: لیگ ، جهانی ، والیبال ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار