اعضای انجمن مدیران سالن های سینما در بدرقه روز ملی سینما با حضور در سازمان سینمایی در نشستی صمیمانه با " محمد رضا فرجی " مدیر كل سینمای حرفه ای ، مسائل و مشكلات صنف خود را بازگو كردند .

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی سازمان سینمایی، در این نشست، اعضای انجمن مدیران سالن های سینما ضمن درخواست از سازمان سینمایی برای توجه بیشتر به این صنف  به بیان دغدغه ها و مشكلات  صنف خود از جمله بیكاری مدیران سالن های سینما ، عدم ثبات شغلی و... پرداختند خواستار برگزاری دوره های آموزشی  برای اعضای صنف خود شدند.

درادامه "محمد رضا فرجی " مدیر كل سینمای حرفه ای سازمان سینمایی ، با تبریك روز ملی سینما بر اهمیت وجود پرسنل و مدیران سالن های سینمایی به عنوان عوامل  پذیرنده  مخاطب در سالن سینما تاكید كرد .

" فرجی " در این نشست  ضمن تقدیر از تلاش و كوشش  مدیران و پرسنل سالن های سینما  گفت : با توجه به دیجیتال شدن سیستم پخش در سینما ، ما به عنوان متولی سینمای كشور  سعی می كنیم با برگزاری دوره های آموزشی،  شرایط مناسبی برای ارتقاء دانش نیروهای موجود فراهم كنیم و شما نیز با  جذب نیروهای جوان و تحصیل كرده  برای استفاده از این دوره های آموزشی ، تركیبی از نیروهای با تجربه و جوانان با انگیزه  را در خدمت رسانی به مردم و ایجاد فضایی مناسب و دلچسب در سالن های سینما ایجاد كنید.

مدیر كل سینمای حر فه ای  تأكید كرد:در حال حاضر به شیوه های گذشته ، بازرس  به سالن های سینما اعزام نمی شود و خوشبختانه در درجه اول مردم و مخاطبین و بعد خود مدیران سالن های سینما ، بهترین بازرس و یاری كننده ما در امر نظارت بر سالن های سینما هستند .

انجمن مدیران سالن های سینما ، تشكلی خصوصی است و از زیر مجموعه های صنفی خانه سینما می باشد .

در این نشست ،" وجیه الله شهیدی" ، "سید مهدی خادم" ، "امیر قطبی ، " حسین مقیمی ، "مهران اشرفی " و " مجتبی لهراسبی " با  " محمد رضا فرجی " مدیر كل سینمای حرفه ای دیدار و گفت و گو كردند.


انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، سازمان ، فضایی ، رسایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار