مدیر اداره جامع خدمات رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری منطقه 12، از آماده باش اکیپ‌های جمع‌آوری معتادان در این منطقه خبر داد.

مهر آفرین فخاری مدیر اداره جامع خدمات رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح جمع‌آوری معتادان در محلات 13 گانه منطقه 12 به ویژه محله هرندی و بازار بزرگ تهران در دستور کار اداره جامع خدمات رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح سلامت، امنیت و ایمنی شهروندان، کاهش آسیب‌های اجتماعی در محلات 13 گانه منطقه 12 با مشارکت و همکاری نیروی انتظامی در دست اجرا است. 

فخاری اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های جمع‌‌آوری معتادان با حضور در محلات 13 گانه منطقه 12 به صورت مستمر اقدام به جمع‌آوری معتادان و بی خانمانان خواهد کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح جمع‌آوری معتادان در محلات 13 گانه منطقه 12 از جمله محله هرندی و بازار بزرگ تهران، آماده باش اکیپ‌های اجرایی جمع‌آوری معتادان، انجام تبلیغات محیطی، توزیع اقلام آموزشی از اقدامات اجرایی این طرح است.


فخاری خاطر نشان کرد: آموزش چهره به چهره شهروندان پیرامون موضوع‌های آشنایی با خاطرات مواد مخدر به ویژه صنعتی، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزش آشنایی با رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است. 

انتهای پیام 

برچسب ها: اکیپ ، معتادان ، تهران ، قدیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار