از ابتدای اعزام زائران ایرانی به مدینه منوره، برنامه "با کاروان" از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، برنامه "باکاروان" روزهای زوج بعد از خبر ساعت 14 و حوالی ساعت 14:50 پخش خواهد شد و در ارتباط زنده تلفنی با خبرنگاران در مدینه منوره از حال و هوای ایام حج در شهر پیامبر (ص) و وضعیت زائران ایرانی آخرین اطلاعات و خبرهای مربوط به حجاج را به اطلاع بینندگان شبکه یک می رساند.

 پخش گزارش هایی از حضور زائران ایرانی در مدینه و نمایش زیارت ایرانیان در قبرستان بقیع و مصاحبه با حجاج ایرانی از بخش های برنامه با کاروان است.

مقداد مومن نژاد تهیه کننده و علی جباری مجری برنامه باکاروان است که تا پایان موسم حج و بازگشت کامل حجاج ایرانی از سرزمین وحی ادامه خواهد داشت.
 
 همراه با زائران ایرانی سرزمین وحی در برنامه "باکاروان"به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد روزهای زوج بعد از خبر ساعت 14  بر روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، یک ، برنامه ، روز ، مجری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسو رضایی مهر
۲۲:۴۷ ۰۲ مهر ۱۳۹۳
دوستان همسر من رو برنامه با کاروان 2/7/93 نشان داد و پسر 3 ساله من که دوری مادر براش سخته میخواد ببینش لینک دانلود یا جایی که بتوان از انجا تهیه کرد اگر سراغ دارید ممنون میشم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۰۰:۰۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
سلام علیکم خسته نباشید دوستان.
دوستان ممنون میشم که قسمتی که در 31 شهریور 93 پخش شده رو برای بنده بفرستید.لطف میکنید اگر بفرسید ممنون یا اگر امکانش هست لینک دانلود رو برای بنده بفرستید.ممنون
آخرین اخبار