قاسم رضایی به دیدار وزن 98 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات اوزان 59، 71 و 98 کیلوگرم کشتی قهرمانی جهان از صبح امروز (یکشنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.
 
در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی در دور نخست با نتیجه 3 بر یک کارل اسچون از سوئد را شکست داد. وی در دور بعد مقابل موسی اولویف از روسیه با نتيجه 2 بر يك به برتري دست يافت و راهي دور سوم شد.رضایی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 2 بر صفر مارتین نیلسن از نروژ دارنده مدال برنز اروپا را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله مقابل آرتور الکسانیان نفر سوم المپیک لندن، نایب قهرمان جهان و قهرمان اروپا از ارمنستان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.
 
در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد پس از استراحت در دور اول در دور دوم  مقابل ها یونگ کیم از کره جنوبی با نتيجه 2 بر صفر به برتري دست يافت وی در مرحله يك چهارم نهايي مقابل چنگيز لابازانوف از روسيه با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال بیابانگرد به گروه بازنده ها رفت وی در این گروه ابتدا باید با برنده کشتی گیران مجارستان و صربستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار رده بندی به مصاف الکساندر ژیانویچ از بلاروس می رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار