بزرگترین پیست اسکیت هاکی خاورمیانه دوشنبه 24 شهریورماه در تبریز افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این پیست که با حمایت بخش خصوصی در مدت 2 سال ساخته شده روز دوشنبه 22 شهریورماه با حضور مسوولان استانی و رییس فدراسیون اسکیت افتتاح می‌شود.

ارسلان منفرد مربی تیم ملی اسکیت هاکی ایران و یکی از سرمایه گذاران این طرح با اشاره به اهمیت افتتاح بزرگترین پیست اسکیت هاکی خاورمیانه در تبریز گفت: این طرح در مساحتی بالغ بر 5 هزار 500 متر زیربنا ساخته شده که 1500 متر مربع آن به اسکیت اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: کف پوش این سالن استاندارد و منطبق با معیارهای جهانی بوده و از این پس ورزشکاران اسکیت هاکی در محیطی مناسب تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

منفرد تاکید کرد: این سالن ظرفیت فعالیت ورزشکاران فری استایل و اسکیت هنری را نیز دارد و با افتتاح این پیست بخش عظیمی از مشکلات سخت افزاری ورزشکاران و جامعه اسکیت حل خواهد شد.

گفتنی است این مجموعه دارای پیست اسکیت هاکی، جایگاه تماشاچیان، فروشگاه ورزشی، رستوران، بخش اداری و ... می باشد که در فاز نخست، پیست اسکیت هاکی، جایگاه تماشاچیان، بخش اداری و فروشگاه ورزشی آن افتتاح می شود و در فاز دوم که 2 ماه آینده خواهد بود، سایر بخش ها به بهره برداری کامل می‌رسد.

برای ساخت این مجموعه 4 میلیارد تومان هزینه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیست ، اسکی ، خاورمیانه ، تبریز ، هاکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار