هیات کارشناسی سازمان بهداشت جهانی از طرح پزشک خانواده شهری در فسا فارس بازدید کردند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ هیات کارشناسی سازمان بهداشت جهانی(WHO) به سرپرستی دکتر هرنان مونتونگرو هماهنگ کننده دپارتمان ارایه خدمت و ایمنی ،دکترلطائف کارشناس فنی مراقبتهای بیمارستانی از سازمان جهانی پس از بازدید از دانشگاه علوم پزشکی در نشست مشترک هیات رییسه دانشگاه شرکت کردند .

در این بازدید که از سوی معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت نمایندگان و ارزیابان سازمان who تنظیم شده بود نحوه اجرای طرح پزشک خانواده، دستاوردها، تجارب، معضلات و راه حلهای ممکن مورد بحث قرار گرفت و ضمن انجام بازدید های تصادفی و مصاحبه با پزشکان ، همکاران و مردم نقاط قوت و ضعف مورد تحلیل واقع شد.

گروه بازدید کننده ضمن ارائه راهکارهای اصلاحی در مورد بروز مشکلات از اهتمام جمعی و همکاری ستودنی تیمی دانشگاه، برای اجرای این طرح به عنوان نقطه قوت مهم یاد کرده و ادغام تمام فعالیت های پیشگیرانه و خدمات بهداشتی در سطح پزشکان خانواده را خواستار شدند.

سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور، اجرای طر ح پزشک خانواده در فسا جلو تر از شهر های دیگر است و فسا با اجرای این طرح در 3 سطح پزشک عمومی، پزشک متخصص و ارائه خدمات پاراکلینیکی موفق ترین شهر کشور است و دانشگاه علوم پزشکی فسا به خوبی در اجرای طرح پزشک خانواده توانسته است پاسخگوی نیاز مردم، بیماران، پزشکان و متخصصان باشد.

به گفته سیاری ، دانشگاه علوم پزشکی فسا در طرح پزشک خانواده، جلودار و پرچم دار است و موفقیت های بزرگی کسب کرده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.