بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: فولاد تیم دست و پا بسته‌ای مقابل استقلال نخواهد بود و ما باید با هوشیاری به مصاف این تیم برویم.

میلاد فخرالدینی، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شکست تیمش مقابل تیم نفت تهران اظهار داشت : به هر حال این نتیجه ای است که رخ داده و نمی توان ان را تغییر داد. من در این بازی نبودم ولی به نظرم استقلال با بدشانسی زیادی مواجه شد و برخورد توپ های بچه ها با تیر دروازه و هدر رفتن چند موقعیت خطرناک مانع موفقیت ما شد.

وی افزود: استقلال می توانست در این بازی بازنده نباشد ولی در هر حال باید این شکست را فراموش کنیم و تمام تمرکزمان بر بازی با فولاد باشد تا بتوانیم با کسب سه امتیاز این بازی، صدر جدول را به نام استقلال پس بگیریم.

این بازیکن استقلال با اشاره به شرایط خود نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت خوبی دارم و در این مدت با تمریناتی که داشتم و شرایط روحی خوبی که دارم امیدوارم بتوانم با صلاحدید کادرفنی به سهم خودم به تیم کمک کنم.

وی در آخر نیز با اشاره به دیدار حساس تیمش مقابل فولاد افزود: تیم های لیگ هرزمانی مقابل استقلال به میدان می روند با انگیزه چند برابر بازی می کنند و نمی توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. تیم فولاد هم تیم جوان، دونده و هماهنگی است و می تواند برای ما دردسرساز شود که امیدوارم با هوشیاری نفرات تیم بتوانیم با پیروزی مقابل فولاد صدرجدول را پس بگیریم و دل هواداران مان را شاد کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار