رشته های تحصیلی جدید در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه های پیام نور استان فارس معرفی شدند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: در سال تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور واحد شیراز در مقطع کارشناسی ارشد رشته های آموزش و بهسازی منابع انسانی بیماری شناسی گیاهی مهندسی مکانیک با گرایش طراحی کاربردی و رشته علم اطلاعات و دانش شناسی گرایش مطالعات کتابخانه های عمومی ارائه خواهد شد.

رشته فیزیک با گرایش نظری ، رشته ریاضی محض با گرایش آنالیز و رشته شیمی با گرایش تجزیه از رشته های دکتری ایجاد شده در این دانشگاه است که از مهر امسال دانشجو می پذیرد.

اژدری ادامه داد: همچنین شش رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در شش شهرستان استان از سال تحصیلی جدید دانشجو می پذیرد.

وی ادامه داد: رشته ژئومورفولوژی گرایش هیدروژئومورفولوژی در برنامه ریزی محیطی در دانشگاه پیام نور مرکز آباده آب و هواشناسی گرایش کاربردی در مرکز اوز زیست شناسی بیوفیزیک در مرکز استهبان الهیات و معارف اسلامی گرایش علوم قرآن و حدیث در مرکز فسا و رشته زبان و ادبیات فارسی با گرایش ادبیات کودکان در مرکز پیام نور شهرستان داراب در سال تحصیلی جدید ارائه می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس افزود: این دانشگاه به عنوان سومین دانشگاه بزرگ استانی در کشور بعد از تهران و اصفهان در سالهای اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته است .

اژدری بیان کرد: جمعیت دانشجویی این دانشگاه در حال حاضر به هفتاد و هشت هزار نفر رسیده و در 44 مرکز در کل استان خدمات آموزشی به دانشجویان ارائه می شود.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور در کل استان فارس صد و بیست رشته در مقطع کارشناسی سی و شش رشته در مقطع کارشناسی ارشد و سه رشته در مقطع دکترا دارد که رشته های تحصیلی مقطع دکترا تنها در دانشگاه پیام نور واحد شیراز ارائه می شود.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
چه رشته هایی درمقطع دکتری دردانشگاه پیام نورشیرازهست؟