مدیر آموزش شهروندی شهرداری منطقه 5 گفت: در راستای برگزاری جشنواره آموزشی مشکات 3در سطح مدارس منطقه 5 آغاز به کار خواهد کرد.

 طیبه قنبری مدیر آموزش شهروندی شهردلری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: جشنواره مشکات 3 با همکاری 20سازمان تخصصی و در محورهای محیط زیست شهری، پارک‌ها و فضای سبز، مدیریت پسماند، محیط زیست و توسعه پایدار، ساماندهی صنایع و مشاغل در سطح منطقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حمل و نقل ترافیک اتوبوسرانی، بهره برداری مترو، تاکسیرانی، پایانه‌های مسافربری و پارک‌ سوارها افزود: با توجه به معاینه فنی خودروها،کنترل کیفیت هوای تهران، ایمنی شهری، پیشگیری و مدیریت بحران، آتش نشانی و خدمات ایمنی، سیما و هویت شهری در سطح منطقه 5 برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد شهری پایدار و زیست پذیر است که با مشارکت هر چه بیشتر شهروندان از طریق آموزش‌های تخصصی در محورهای مختلف، جشنواره به شهروندان ارائه می‌شود.

قنبری ضمن اشاره به معماری و شهرسازی، نوسازی، زیبا سازی حقوق و تکالیف شهروندی در پایان خاطرنشان کرد: ساماندهی 137، اقتصاد خانواده و شهر، تشخیص درآمد و میادین میوه و تره بار در سطح منطقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: جشنواره ، مشکات ، برگزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار