برخورد شدید و پی در پی اتوبوس و 10 خودرو سواری با یکدیگر درجاده خاوران باعث مصدومیت تعدادی از سرنشینان این وسائل نقلیه شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، شاهدان ماجرا در ساعت 19:28 شب گذشته با اعلام این حادثه رانندگی به سامانه 125 و درخواست کمک از آتش نشانی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 63 به همراه تیم نجات 15 به مسیر شرق به غرب جاده خاوران، روبروی مرکز تعویض پلاک خودرو راهی شدند.

بنا به گفته فرمانده تیم عملیاتی آتش نشانی تهران، برخورد یک دستگاه اتوبوس سرویس درون شهری با دو دستگاه سواری پراید و رانا منجر به برخورد این دو خودرو سواری با 8 خودرو سواری دیگر شد.

قاسم اکبری تصریح کرد: براثر این حادثه دو بانوی حدودا 50 و 35 ساله از سرنشینان خودروی پراید مصدوم و داخل اتاقک این وسیله نقلیه گرفتار شدند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس ازایمن کردن محل حادثه و قطع برق خودروهای تصادفی و جلوگیری از نشت بنزین و همچنین قطع گاز چند دستگاه خودروی گازسوز، با استفاده از ابزار هیدرولیکی نجات، بدنه خودروی پراید را بریده و توانستند هر دو محبوس شده را به بیرون از خودرو منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند.

اکبری ادامه داد: درجریان تصادف زنجیره ای 11 خودرو با هم، تعدادی از سرنشینان این خودرو ها نیز مجروح شدند که در همان محل توسط عوامل اورژانس به صورت سرپایی مداوا شدند.

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این حادثه از سوی پلیس راهوردرحال بررسی است، تصریح کرد: خودروهای تصادفی برای جلوگیری از حوادث بعدی توسط نیروهای عملیات به حاشیه امن جاده انتقال داده شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۲۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
خوب به خیر گذشت ولی اگر آمار بگیرین فکر کنم مقسر یک پراید بوده که این تصادف را به راه انداخته
آخرین اخبار