مدیر عامل شرکت مخابرات استان قزوین گفت :شرکت مخابرات استان قزوین در بخش دايري پورت‌ها و درآمدزايي شبكه ديتا در چهار ماهه اول امسال توانست مقام اول را در بين استان‌هاي كشور در ارزیابی انجام شده توسط مخابرات ایران به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران جلال پورشاکر مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین با بیان این مطلب گفت: در ارزيابي‌هاي انجام شده از سوي شركت مخابرات ايران از دو شاخص اصلي دايري پورت‌هاي دسترسي و درآمد ديتا، توانستیم گوي سبقت را از استان‌هاي ديگر بربايم كه اين مهم با تلاش‌هاي بی وقفه و شبانه روزی همکاران در مخابرات قزوین به دست آمده است.

وی افزود: در زمينه توسعه در بخش مخابرات همواره تلاش کرده‌ایم تا بتوانيم پاسخگوي نيازها و خواسته‌هاي مردم و مسوولان استان باشیم و به همین دلیل اکنون در بسياري از شاخص‌هاي مخابراتي در سطح كشور جايگاه مطلوب و شايسته‌اي داریم.

پورشاکر در ادامه با بيان اينكه استان قزوين در حوزه مركزي ايران واقع شده كه به دليل موقعيت جغرافيايي خاص به مثابه پل ارتباطي پايتخت با استان‌هاي شمال، غرب و شمالغرب كشور عمل کرده اظهارکرد: از اين حيث داراي اهميت ويژه اي است و از طرفي وجود شهرك‌هاي صنعتي متعدد و همچنين دشت‌هاي حاصل‌خيز استان را به دو قطب صنعتي وكشاورزي تبديل كرده است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد مراكز ديتای استان 168 مركز است که اکنون با توسعه انجام شده تعداد پورت‌هاي منصوبه ADSL مخابرات به 70 هزار و 744 پورت رسيده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات قزوین خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد مشتركان اینترنت پرسرعت استان با واگذاری هشت هزار و 151 پورت در سال جاری به 52 هزار و 142 مشترک رسیده است.



انتهای پیام /
برچسب ها: دیتا ، مخابرات ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.