مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از طرح توسعه نرم افزاری نخاله های ساختمانی سامانه پسماند به صورت شبانه روزی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسن کریمیان ، در خصوص تهیه طرح اجرایی رتبه بندی پیمانکاران پر حجم و کم حجم در طرح توسعه نرم افزاری در سامانه پسماند گفت: این طرح با هدف اعمال تاثیر رتبه بندی در فعالیت های این مجموعه اجرا می شود.

وی با اشاره به تهیه سامانه جهت اتصال به سامانه مدیریت پسماند با هدف بهره گیری از امکانات مربوطه اعم از دریافت شماره کامیون های حامل خاک و نخاله خاطر نشان کرد: این طرح به صورت شبانه روزی اجرا می شود و اطلاعات عمومی و اختصاصی آن موجب افزایش درآمد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه با این طرح امکان اطلاع روزانه از برگه مسیرهای صادره به اداره شهرسازی ناحیه مربوطه جهت افزایش کنترل نواحی در نظارت مقیم  میسر می شود، تصریح کرد: با اجرای این طرح امکان فعالیت های 123 ناحیه شهر تهران در مناطق 22 گانه با سهولت بیشتری انجام خواهد گرفت.

کریمیان با اشاره به صدور کارت تردد و برگه مسیر برای خودروهای جمع آوری نخاله های ساختمانی در مناطق شهرداری تهران افزود: ثبت زمان و نام گود در گودهای تخلیه نخاله به دو شکل خودکار و دستی انجام می شود. همچنین شناسایی خودرو در خیابان به وسیله خودروهای گشت را می توان از مواردی عنوان کرد که در این طرح گنجانده شده است.



انتهای پیام /
برچسب ها: پسماند ، نرم افزار ، نخاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار