از سوم تا ششم آبان؛

ششمین نمایشگاه صنعتی‌سازی ساختمان برگزار می‌شود

ششمين نمايشگاه صنعتی‌سازی ساختمان و همايش تخصصی تجهيزات و فن‌آوری نوين صنعتی‌سازی ساختمان از سوم تا ششم آبان در مصلای بزرگ امام (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبري نمايشگاه، اين نمايشگاه به همت شرکت نمايشگاهي نياک و با حمايت انجمن ها و تشکل هاي تخصصي صنعت ساختمان برگزار مي شود و ارائه جديد ترين فن آوري ها، آشنايي با مباحث فني و اجرايي صنعتي سازي ساختمان و ايجاد بازار مناسب براي عرضه توليدات صنعت ساختمان از مهم ترين اهداف بر پايي نمايشگاه است.

در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي، توسعه صنعتي سازي ساختمان و حرکت به سمت شيوه‌هاي مدرن و فرهنگ سازي از اولويت‌هاي برگزاري نمايشگاه امسال خواهد بود.

تاکنون 170 شرکت حضور خود را اعلام کرده اند و علاقه مندان مي توانند به نشاني اينترنتي buildex.irمراجعه کنند.

صنعت ساخت و ساز يکي از مهمترين بخش‌هاي اقتصاد کشور محسوب مي‌شود و با توليد صنعتي نه تنها شاخص‌هاي پايه يعني منابع، زمان و کيفيت مديريت مي شود، بلکه شاخص‌هاي اساسي نظير ايمني، پايداري و مصرف بهينه انرژي نيز تحقق مي‌يابد.

توليد کنندگان در اين نمايشگاه محصولاتي چون سازه هاي پيشرفته ، پروژه هاي ساختماني و انواع مصالح و تجهيزات روزآمد صنعت ساختمان را در فضايي رقابتي در معرض ديد عموم قرار خواهند داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار