مسئول بسیج دانشگاه علم وصنعت با بیان اینکه دانشگاه در صورتی رو به رشد خواهد رفت که بطن آن آماده‌ پذیرش علم باشد، گفت: وجود حاشیه‌های غیرعلمی سم مهلک محیط علمی است و بیشترین ضربات را به این فضا وارد می‌کند.

"سیدرضا هاشمی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه وقتی بحث پیشرفت علمی مطرح می‌شود این دانشگاه است که بیشترین حرف‌ها را برای گفتن دارد، اظهارداشت: وجود حاشیه‌های غیرعلمی سم مهلک محیط علمی است و بیشترین ضربات را به این فضا وارد می‌کند.

مسئول بسیج دانشگاه علم وصنعت با بیان اینکه سیاسی کاری در دانشگاه آسایش آن را برهم می‌زند، بیان داشت: هدف اصلی دانشگاه پیشرفت علم وفناوری است و افرادی که در این محیط مسئولیت می‌گیرند باید نگاهشان علمی و به دور بازی‌های سیاسی باشد.

وی تاکید کرد: دانشگاه در صورتی رو به رشد خواهد رفت که بطن آن آماده‌ پذیرش علم باشد.

هاشمی با بیان اینکه در این چند ماهه اخیر جهش علمی را شاهد نبوده‌ایم، تاکید کرد: وجود حواشی سیاسی در دانشگاه‌ها منجر شد که گامی به سمت رشد علمی برداشته نشود و متاسفانه در حوزه آموزش عالی رشد سیاست‌زدگی بیشتر از رشد علمی بود.

مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با تغییر در رویکرد وزارت علوم آینده‌ی روشنی از پیشرفت علمی کشورمان را شاهد باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار