درپی کشته شدن یک تبعه انگلیسی توسط داعش

کامرون: اقدام داعش کاری کاملا شيطانی است/ برگزاری نشست اضطراری دولت/ وزارت خارجه انگلیس: درحال بررسی فیلم منتشر شده هستیم

نخست وزیر انگلیس اعلام کرد اقدام داعش در سربریدن "دیوید هینز " تبعه انگلیسی که توسط داعش گروگان گرفته شده بود ،کاری کاملا شیطانی است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس اعلام کرد اقدام داعش در سربریدن دیوید هینز کاملا شیطانی است.

وی گفت: ازهمه توان خود برای از بین بردن قاتلان داعش استفاده می کنیم .

کامرون نخست وزیر انگلیس سر بریدن "دیوید هینز" ، گروگان انگلیسی را بدست گروه تکفیری داعش، "اقدامی کاملا شیطانی" خواند و قول داد لندن برای مقابله با این قاتلان، از همه توان خود استفاده کند. 

کامرون یکشنبه در بیانیه ای که دفتر نخست وزیری به نقل از وی منتشر کرد، کشتن یک امدادگر بی گناه را اقدامی رذیلانه و مخوف توصیف کرد و گفت: "این اقدامی کاملا شیطانی است."

نخست وزیر انگلیس افزود: "ما برای مجازات این قاتلان از همه توان خود استفاده خواهیم کرد و اطمینان می دهیم که هر چقدر هم زمان ببرد، سرانجام آنها را تسلیم عدالت خواهیم کرد."

در واکنش به انتشار تصاویر ویدئویی قتل این گروگان انگلیسی که به طور آنلاین نشان می داد  یکی از ستیزه جویان داعش درحالی که نقاب بر چهره خود زده ، درحال بریدن سر وی است،   نشست کمیته اضطراری دولت برای بررسی این مسئله روز یکشنبه به ریاست دیوید کامرون تشکیل خواهد شد.

تصاویر اعدام این گروگان انگلیسی درحالی پخش شد که روز گذشته خانواده وی از گروگانگیران درخواست کرده بودند  با آنها تماس بگیرد.

در همین حال وزارت امور خارجه انگلیس اعلام کرد برای راستی آزمایی این تصاویر ویدئویی در اسرع وقت وارد عمل خواهد شد.

در هفته های اخیر نیز دو خبرنگار امریکایی که آنها نیز در سوریه به گروگان گرفته شده بودند، با همین شیوه بدست داعش اعدام شدند.


انتهای پیام/
برچسب ها: کامرون ، اقدام ، داعش ، کاملا ، شیطانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار