مهمترين عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز شنبه منتشره شده موضوعاتي چون: رهبر معظم انقلاب خطاب به روحانی: من همیشه شما را دعا می‌کنم/ روحانی: وجود مقام معظم رهبری حرکت رو به رشد نظام اسلامی را تضمین می‌کند، واکنش تخت‌روانچی به گزارش مغرضانه "بان کی‌مون"/ نیازی به بالا‌تر بردن سطح مذاکرات نیست، گزارش "بان کی مون" هیچ گونه ارزش حقوقی ندارد/ ایران در مبارزه با قاچاق "مواد مخدر" برای جهانیان ایثارگری می‌کند و... است.

رهبر معظم انقلاب خطاب به روحانی: من همیشه شما را دعا می‌کنم/ روحانی: وجود مقام معظم رهبری حرکت رو به رشد نظام اسلامی را تضمین می‌کند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/22/2589048_189.jpg

 حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در بازگشت از سفر پنج روزه به دو کشور آسیای میانه، صبح امروز (شنبه) برای دومین بار با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب اسلامی از حضرت آیت الله خامنه‌ای عیادت کرد.

واکنش تخت‌روانچی به گزارش مغرضانه "بان کی‌مون"/ نیازی به بالا‌تر بردن سطح مذاکرات نیست
معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه مذاکراتی در سطح اشتون و ظریف و دیگر اعضای ۱+۵ وجود دارد و نیازی به بالا‌تر بردن سطح مذاکرات نیست، گفت: تلاش می‌کنیم تا قبل از ۴ آذر به نتیجه برسیم اما اگر به توافق نرسیم، راجع به آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

گزارش "بان کی مون" هیچ گونه ارزش حقوقی ندارد/ ایران در مبارزه با قاچاق "مواد مخدر" برای جهانیان ایثارگری می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: گزارش بان‌کی مون یک طرفانه و یک سویه تدوین شده و یک سویه بودن این گزارش درباره اعدام قاچاقچیان مواد مخدر کاملا مشخص است و هیچ ارزش حقوقی ندارد.

جلوگیری از اکران فیلم‌های مساله‌دار/ کارگردان عصبانی نیستم در اجرای اصلاحات همکاری خواهد کرد
https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/22/2588026_125.jpg

رئیس سازمان سینمایی گفت: سازمان سینمایی از هر اقدام، هر عملی و هر اکرانی که بخواهد فضای آرام کشور و سینما را تحت الشعاع قراردهد حتما جلوگیری می‌کند.

رهبر معظم انقلاب از هوشمندی بالایی برخوردار هستند/دیدار با مقام معظم رهبری احوالمان را خوب کرد

 هنرمندان در دیدار با مقام معظم رهبری از احوال ایشان و جزئیات دیدارشان گفتند. جهانبخش سلطانی در همین مورد گفت: ایشان بسیار هوشمند بودند و تک تک ملاقات کنندگان حوزه فرهنگ را به اسم و فامیل صدا می‌کردند و از کم کاری آن ها در عرصه تلویزیون و سینما جویا می‌شدند.

سینما بر روی سرمایه‌ی خصوصی می‌چرخد/ "آژانس شیشه‌ای" فرزند زمان خویش بود
سینما بر روی سرمایه‌ی خصوصی می‌چرخد، وظیفه‌ی دولت فیلم سازی نیست بلکه ایجاد امنیت برای فیلمساز است.

صدور بیش از 57 هزار ویزای حجاج / پایان صدور ویزا‌ها تا فردا

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/22/2589286_300.jpg

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون بیش از 57 هزار ویزا صادر شده است و صدور ویزا‌ها تا یکشنبه به پایان می‌رسد.

سیرک قهرمان برای همیشه تعطیل شد/پایان نمایش دردناک 30 قلاده شیر
 رییس اداره ساماندهی و هماهنگی امور مناطق محیط زیست گفت: با ادامه فعالیت سیرک قهرمان در البرز موافقت نشد.

ورود و خروج به تهران کنترل می‌شود/ ایجاد محدودیت‌ برای مهاجرت به تهران

 معاون برنامه ریزی و توسعه استاندار تهران گفت: تلاش می‌کنیم با کنترل ورود و خروج به تهران با ارائه مدارک و شناسنامه از سوی افراد، ورود و خروج به تهران با هدف ایجاد محدودیت‌ برای مهاجرت به تهران کنترل کنیم.

دولت باید در جایگاه سیاست گذاری و نظارت قرار گیرد/ لزوم استفاده از ظرفیت اصناف در توسعه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/22/2588751_445.jpg

اقتصای کشور/ حضور بخش خصوصی در تدوین برنامه ششم توسعه معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با اشاره به حضور بخش خصوصی در تدوین و تنظیم برنامه ششم توسعه گفت: دولت باید در جایگاه سیاست گذاری، هدایت و نظارت قرار گیرد و کار را به بخش خصوصی واگذار کند.

سکه 929 هزار تومان/ دلار 3190 تومان/طلای 18 عیار 95 هزار تومان
بازار سکه امروز شاهد کاهش سکه های طلایی بود که البته رشد دلار داخل تاحدودی مانع از کاهش بیشتر قیمتها شد.

وزش باد، گرد و خاک در استان هاي خوزستان، ایلام/ تهران، صاف و 31 درجه
 بعدازظهر امروز و فردا به علت افزایش سرعت وزش باد، پدیده گرد و خاك و کاهش دید افقی در استان هاي خوزستان، ایلام دور از انتظار نیست.

مجلس به کسی که فضای دانشگاه را ملتهب می‌کند چراغ سبز نشان نمی‌دهد/ به دنبال بازگرداندن آرامش به فضای علمی هستیم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/21/2587347_598.jpg
زهره طبیب‌زاده :با توجه به اینکه آغاز سال تحصیلی نزدیک است و هنوز وزارت علوم، وزیری ندارد و با سرپرست اداره می‌شود بنابراین خواستاریم، ریاست جمهوری گزینه مدنظر خود را برای احراز این پست معرفی نماید.

سرعت دریافت فایل‌ها از اینترنت را 5 برابر کنید + دانلود نرم‌افزار
با کمک نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager می توانید سرعت دریافت فایل ها از اینترنت را تا 5 برابر افزایش دهید.

در مقطع ارشد هیچ نقل و انتقالی امکان‌پذیر نیست
معاون امور دانشجویان داخل وزارت علوم و تحقیقات و فناوری گفت: از میان ۲۰ هزار درخواست با ۷ هزار و ۲۰۰ درخواست نقل و انتقالی در مقطع کار‌شناسی موافقت شده است.

دستمزد دایی تا زمانی محاسبه می‌شود که به تیم دیگری نرفته باشد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/22/2589700_290.jpg

کارشناس مسایل حقوقی و مدیریتی فوتبال گفت: باشگاه پرسپولیس فقط تا زمانی متعهد به پرداخت حقوق علی دایی است که وی با تیم دیگری قرارداد نبسته باشد.

اعزام 204 ورزشکار جانباز، معلول، نابینا و کم بینا به بازی‌های پاراآسیایی اینچئون/حضور تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان با حجاب اسلامی
 سخن گوی کاروان غدیر اعلام کرد: 204 ورزشکار جانباز، معلول، نابینا و کم بینا به بازی‌های پاراآسیایی اینچئون اعزام می‌شوند.

اطراف تیم و باشگاه نباشید!
 قلعه نویی به عنوان سرمربی استقلال سعی دارد که آرامش را در تیم حاکم کند و حواشی و مشکلات را از تیم دور سازد به همین دلیل وی از چند پیشکسوت تیم خواسته است اطراف باشگاه و تیم نباشند.

سیاست داخلی و خارجی آمریکا در دست یک عده دلال!/ تاثیرگذاری در سیاست‌های آمریکا را می‌توان به‌راحتی با پول خرید

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/22/2588350_214.jpeg

 پول به سرعت در حال تبديل انديشكده‌هاى مستقل به بازوى قدرتمند دولت‌هاى خارجى براى لابى‌گرى در واشنگتن است و اين امر پرسش‌هایی را درباره آزادى‌هاى به اصطلاح روشنفكرانه برانگيخته است: به گفته کارشناسان، دولت‌هاى سرمايه گذار خارجی، براحتی آنها را بر سر رسيدن به نتيجه دلخواه خود تحت فشار قرار مى‌دهند.

مخالفت آمریکا با حضور ایران در نشست پاریس، امتیازی برای عربستان است
 نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: به نظر می‌رسد مخالفت آمریکا با حضور ایران در نشست پاریس ، امتیازی برای عربستان و سایر کشورهای خلیج فارس است.

نباید برای پیشرفت در مذاکرات، هیچ امتیازی در بحث حقوق بشر به ایران داده شود/ از تصمیم بازگشایی مجدد سفارتخانه در تهران استقبال می‌کنیم
 دولت انگلیس واکنش رسمی خود را به گزارش کمیته امور خارجی مجلس عوام این کشور درباره مسائل مختلف ایران منتشر کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار