فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران،از دستگیری فرزند مالباخته به جرم سرقت طلاجات 100 میلیون ریالی پدرش خبر داد.

سرهنگ برزو همتی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت : در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت طلاجات به ارزش 100میلیون ریال در ملارد به پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ همتی افزود:ماموران اداره مبارزه با سرقت منزل پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم و نحوه سرقت ، از آشنا بودن سارق به محل و ورود آسان وی به داخل منزل اطمینان حاصل پیدا کرده و با بررسی بیشتر وضعیت افراد آن ساختمان، دایره شک و تردید آنها به سمت فرزند صاحب خانه تنگ تر شد.

رئیس پلیس شهرستان ملارد ادامه داد:فرزند مالباخته به نام"ع–ح" به پلیس آگاهی احضار و در بازجویی های پلیس لب به اعتراف گشود و بیان داشت طلاجات ربوده شده را توسط یکی از دوستانش که در بازار طلای ملارد کفاش بوده و بازاریان او را می شناختند به یکی از مغازه ها فروخته است.

سرهنگ همتی خاطر نشان کرد:همدست سارق به نام "م-ح" که از اعتماد کسبه بازار طلا سوء استفاده کرده بود، در ملارد دستگیر و طلاهای فروخته شده از داخل مغازه وی کشف و حسب دستور مقام قضائی تحویل مالباخته شد و متهمان به همراه پرونده روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار