رکاب‌زن اعزامی به اینچئون گفت: امکانات و توجه مسئولین را نادیده نخواهیم گرفت و هدف خود را گرفتن یک نتیجه خوب خواهیم گذاشت.

فرزین عرب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: مجموعا 3 ماه در اردو بودیم که یک ماه آن در ایران بود و 2 ماه دیگر را در کشور چک پیگیری کردیم و هفته پیش در ورزشگاه آزادی به تمرین پرداختم.

وی در ادامه افزود: رییس فدراسیون امکانات خوبی را در اختیار ما قرار داد با توجه به اینکه در هفته‌های اول کمکهای مالی کمیته ملی المپیک به ما دیر رسید فدراسیون با بودجه خود نگذاشت که ما کاستی داشته باشیم و ما هم یکدل شدیم با بچه ها که زحمات آنها را نادیده نگیریم بتوانیم با تمام تلاش خود بهترین نتیجه را برای تیم ملی کشورمان کسب کنیم.

عرب در خصوص مسابقات و اردویی که در کشور چک برگزار شده بود بیان کرد: تمرینات خوبی را در کشور چک انجام دادیم وضعیت آمادگی‌مان نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است و کادر فنی نیز همین نظر را دارند در طول اردو 2 ماه خارج از کشور در 3 مسابقه در کشورهای آلمان، ایتالیا و چک انجام دادیم و در کنار بزرگان دوچرخه‌سواری توانستیم رکاب بزنیم و خود را در کنار آن‌ها بسنجیم و در مسابقه که در کشور آلمان داشتیم تیم‌های ملی ژاپن و مالزی نیز حضور داشتند و کادر فنی توانستند آنها را از نظر فنی آنالیز کرده و به نکات نقص و قوتشان را به ما گوشزد کنند.

وی در ادامه در خصوص پیست‌های کشور چک و اینکه آیا به پیست کره نزدیک است یا خیر گفت: در کشور چک محل تمرینمان پیستهای 300 و 400 متری بود که در مسابقات آسیایی اینچئون ما در پیست 300 متری باید رکاب بزنیم و خدا را شکر در چندین مسابقه چک در پیست هم سطح دریا که به این پیست اینچئون نزدیک است رکاب زدیم به یک آشنایی نسبی با پیستهای آن رسیده‌ایم و می‌توانیم که گرفتن نتیجه خوب امیدوار باشیم.

ملی‌پوش اعزامی کشورمان به مسابقات آسیایی اینچئون در پاسخ به این سوال که آیا تجهیزات دوچرخه‌ها به صورت کامل تهیه شده است یا خیر تصریح کرد: رییس فدراسیون تمامی تلاشهای خود را در این خصوص انجام داد و با کمکهای وزارت ورزش و کمیته ملی توانست تمام تجهیزات را از کشورهای چک و آلمان خریداری کند و با تجهیزات کامل در این رقابتهای حاضر خواهیم شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در اردوی چک کنترل دوپینگ بین رکاب‌زنان انجام شده است یا خیر خاطر نشان کرد: کنترل دوپینگ از طرف مسئولان که به این اردو آمده بودند سرانجام شد و خدا را شکر تمامی رکاب‌زنان به صورت سالم تمرینات را در این کشور پیگیری کردند و پس از بازگشتمان به ایران و معرفی ترکیب اصلی برای حضور در بازهای آسیایی باز هم از ما تست دوپینگ گرفته شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار