مدیرکل هماهنگ‌کننده امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی کشور از اجرای طرح ویژه نظارت بر فروشگاه‌ها و مراکز عرضه لوازم‌التحریر خبر داد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، جوانشیری، مدیرکل هماهنگ‌کننده امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی کشور از اجرای طرح ویژه نظارت بر فروشگاه‌ها و مراکز عرضه لوازم‌التحریر خبر داد و گفت: طبق بخشنامه‌ای که به تعزیرات استانی ابلاغ شده قرار شد که بنا به صلاحدید مدیران استان‌ها برای طرح نظارتی بازگشایی مدارس تعدادی اکیپ گشت سیار مشخص شود.
 
وی ادامه داد: طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس که از 15 شهریور اجرایی شده تا پایان مهرماه ادامه دارد و اکیپ گشت سیار از مراکز، فروشگاه‌ها و بازارهای عرضه و فروش کیف و کفش و لوازم التحریر بازرسی صورت می‌گیرد و با تخلفات برخورد می‌شود.
 
به گفته جوانشیری در محل با احراز تخلف پرونده تشکیل و به پرونده در محل رسیدگی می‌شود.
 
مدیر کل هماهنگ‌کننده امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی کشور بیان کرد: از مدارس بازرسی صورت می‌گیرد و به همراه بازرسان بهداشت و درمان بوفه‌های مدارس مورد بازدید قرار می‌گیرد و در ادامه تعرفه مدارس غیردولتی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تخلف با مدیران مدارس برخورد می شود.
 
وی افزود: اولویت ما در بازرسی‌ها ابتدا تذکر است، اما در صورت تداوم تخلف طبق قانون با متخلفان برخورد می شود، در ضمن بیشتر حجم کار تعزیرات روی اصناف است که اهداف از اجرای این طرح نظارتی رسیدن به آرامش در بازار است.
 
جوانشیری اظهار داشت: در استان تهران معمولا طبق سنوات گذشته در کلیه اماکنی که مرکز توزیع لوازم التحریر است بازرسان به همراه گشت سیار حضور دارند.
 
مدیرکل هماهنگ‌کننده امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی کشور خاطرنشان کرد: مهمترین اولویت برخورد با تخلفات گران‌فروشی و فروش اجباری است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار