گل‌های هفته هشتم لیگ برتر جام خلیج فارس + فیلم

در هفته هفتم لیگ برتر جام خلیج فارس تیم‌های پدیده-سپاهان، نفت تهران-استقلال، فولاد-گسترش، ملوان-سایپا، ذوب‌آهن-پیکان، صبای قم-استقلال خوزستان،، تراکتورسازی-راه‌آهن و پرسپولیس-نفت مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، هفته هشتم لیگ خلیج فارس با دیدار تیم‌های لیگ برتری مقابل حریفان‌شان روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته به پایان رسید.

پنج‌شنبه، 20 شهریورماه تیم پدیده با نتیجه یک بر صفر در مقابل سپاهان اصفهان متوقف و اولین شکست را در لیگ برتر تجربه کرد. تیم نفت تهران نیز با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود استقلال تهران را بدرقه کرد و فولاد هم با نتیجه یک بر صفر از گسترش پذیرایی کرد.

جمعه، 21 شهریور ماه و در ادامه بازی‌ها ملوان با نتیجه 2 بر صفر مغلوب سایپا شد و ذوب آهن اصفهان با نتیجه 1 بر صفر از سد پیکان گذشت، صبای قم نیز با نتیجه 2 بر 1 نتیجه را به میهمان خود استقلال خوزستان واگذار کرد.

همچنین تراکتورسازی در ادامه روند پیروزی‌هایش با نتیجه پرگل 4 بر یک راه‌آهن را مغلوب کرد و پرسپولیس با سرمربی جدید خود نیز نتوانست مقابل تیم ته جدولی نفت مسجد سلیمان نتیجه مطلوبی را کسب کند و به تساوی یک بر یک رضایت داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.