یک کارشناس امور استراتژیک گفت: بان کی‌مون نه به خاطر سمت دبیرکلی آن بلکه به خاطر قول‌هایی که به آمریکا برای همسویی با سیاست‌های این کشور داده، موظف است علیه ایران عمل کند.

"محمدحسن قدیری ابیانه" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گزارش ضد ایرانی "بان‌ کی‌مون" به مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره حقوق بشر در ایران، گفت: تا زمانی که مسئولین سازمان ملل از جمله کمیسیون حقوق بشر و دبیرکل سازمان ملل تحت نفوذ آمریکا و صهیونیست عمل کنند، امثال این گزارشات علیه ایران ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بان کی‌مون نه به خاطر سمت دبیرکلی آن بلکه به خاطر قول‌هایی که به آمریکا برای همسویی با سیاست‌های این کشور داده، موظف است علیه ایران عمل کند.
 
این کارشناس امور استراتژیک اظهار داشت: برخی از معیارهای حقوق بشری غرب با معیارهای اسلامی کشورمان متفاوت است، برای مثال غربی‌ها ازدواج هم‌جنس گرایان را جزئی از حقوق بشر می‌دانند و فحشا، فساد و بی‌بندوباری جزئی از حقوق بشر آنها به شمار می‌‌رود.
 
قدیری ابیانه تصریح کرد: در کشور فرانسه فحشا شغل محسوب می‌شود و برهنگی آزادگی است، دختران 13 ساله را به خاطر رعایت حجابشان از تحصیل محروم می‌کنند و تاکنون بان کی‌مون اعتراضی به این مسئله نکرده است.
 
وی تاکید کرد: با روندی که غرب در پیش دارد، به زودی رابطه و حتی ازدواج با محارم بخشی از حقوق بشر آنها می‌شود  و ایران نیز به دلیل عدم اجازه به اینگونه ازدواج‌ها ناقض حقوق بشر محسوب خواهد شد.
 
این کارشناس امور استراتژیک با اشاره به محدودیت اقلیت‌ها در این گزارش، افزود: این در حالی است که اقلیت‌های پیرو ادیان الهی مثل مسیحیت و یهودیت در ایران با وجود تعداد کم آنها، اما در مجلس شورای اسلامی نماینده دارند و از آزادی‌ برخوردارند که مسلمان‌ها در آمریکا و اروپا علی‌رغم جمعیت چندین میلیونی، از این حقوق برخوردار نیستند.
 
وی گفت: اگر منظور غرب در رابطه با حقوق بشر ادیان، "بهاییت" است باید گفت که ما اصلا این دین را  به رسمیت نمی‌شناسیم.
 
قدیری ابیانه ادامه داد: ما ملکه "الیزابت" را خدا و دولت انگلستان را عرش الهی نمی‌دانیم، تا ماموران دست‌نشانده آنها را که بنا به دستور غرب،  ادعای آوردن مذهب جدید کرده‌اند را دین بنامیم.
 
وی در رابطه با اقلیت‌های قومی اظهار داشت: اقلیت‌های قومی در ایران هرگز غیرخودی محسوب نشدند و ما مطابق با اسلام که نژادپرستی را نفی کرده و همه انسان‌ها را علی‌رغم قومیت و نژاد برابر می‌داند و مترقی‌ترین نگاه را بر قومیت دارد، یعنی ضمن احترام و رعایت حقوق آنها در مسائل فرهنگی هیچ شرط قومیتی برای هیچ مسئولیت وامتیازی قرار نداده است، برای مثال شرط رهبر، رییس‌جمهور‌ و نماینده شدن تعلق به قومیت خاصی نیست.

این کارشناس امور استراتژیک در رابطه با نسل کشی ملت فلسطین،‌  تصریح کرد: غربی‌ها و از جمله بان کی‌مون در مورد نسل کشی قوم فلسطینی حمایت و سکوت می‌کنند.
 
قدیری ابیانه با اشاره به مخالفت غربی‌ها با اعدام قاچاقچیان گفت: مخالفت بان کی‌مون با اعدام قاچاقچیان مواد مخدر هیچ ارزشی ندارد، زیرا این باندها مورد حمایت سازمان‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس هستند تا از این طریق جوانان ما را دچار اعتیاد کرده وبه ملت ما ضربه بزنند.
 
وی با اشاره به افزایش تولید مواد مخدر در افغانستان ادامه داد: از زمانی که آمریکایی‌ها بر افغانستان مسط شده‌اند میزان تولید مواد مخدر در این کشور 40 برابر شده است.
 
این کارشناس امور استرانژیک در پایان خاطرنشان کرد: صدور چنین گزارشاتی از سوی بان کی‌مون نمی‌تواند ایران را از اعتقاد به احکام اسلامی و عمل به آن بازدارد.
 
انتهای پیام/     
 
 

برچسب ها: بانکی مون ، ایران ، گزارش ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
باباش بسوزد جاه و مقام که هر انسانی را از واقیعت گویی بر حذر میدارد
آخرین اخبار