چهارمین دوره مسابقات سه نفره فوتوالی آزاد کشوری و انتخابی تیم ملی که با حضور 15 تیم در مجموعه اختصاصی فوتوالی شهرستان شاهرود جریان داشت با قهرمانی تیم " کهکشان " گرگان همراه شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در دیدار نهایی دو تیم قدرتمند کهکشان گرگان با ترکیب ساسان معین ، عثمان سن سبلی ، ابوذر قربانی و جعفر حاج صفری به مصاف تیم گنبد رفت که با ترکیب جمیل کر ، عبدالعاطی نظری ، عبدالحلیم رهبری و عبدالرحمان در میدان حاضر شده بودند . این بازی زیبا در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم فوتوالی کهکشان گرگان پایان یافت .

ست اول این مسابقه را گنبد با نتیجه 12-9 پشت سر گذاشت ولی تیم کهکشان گرگان در ست های دوم و سوم 13-12 و 12-10 حریف خود را شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در پایان این مسابقات پس از تیم‌های کهکشان گرگان و گنبد که به مقام‌های اول و دوم دست یافتند ، تیم های فوتوالی پل رشت و کمیته فوتوالی خوزستان نیز به مقام سوم مشترک این رقابت‌ها نایل شدند.

همچنین از سوی کمیته فنی مسابقات ، جمیل کر به عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات انتخاب شد .

تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات عبارت بود از : کات شاهرود ، استیل البرز آق قلا، منطقه آزاد قشم، انجمن های ورزشی خوزستان ، گنبد ، آموزشگاه پل رشت ، عصرهنر شاهرود ، آذرفرش تبریز ، شرکت تعاونی ورزشی گلستان ، کمیته فوتوالی تهران ، سیستان و بلوچستان الف ، سیستان و بلوچستان ب ، تالار پذیرایی کهکشان گرگان، شهدای سطفه شاهرود و سهندارمیای میامی.

انتهای پیام/
برچسب ها: کهکشان ، فوتوالی ، انتخابی ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار