جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان از كشف بیش از یك تن و 350 کیلو مواد مخدر در درگیری مرزداران گردان مرزی سیركان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ پاسدار "محمد ملاشاهی" در تشریح خبر فوق اظهار داشت: كاركنان گردان مرزی سیركان در اجرای طرح ظفر یك، با اقدامات دقیق، پیگیری‌های شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی، از قصد یك باند مواد مخدر برای انتقال محموله خود به داخل كشور مطلع شده و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات كامل، به اجرای كمین و پوشش كامل نوار مرزی پرداختند.

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچیان كه قصد داشتند مواد مخدر خود را از مسیرهای صعب العبور كوهستانی به عمق كشور وارد کنند، در بدو ورود به محدوده ممنوعه مرزی شناسایی شدند و پس از آگاهی از حضور نیروهای عملیاتی مرزبانی به سمت آنها تیراندازی كردند.

سرهنگ پاسدار ملاشاهی خاطرنشان كرد: با تعقیب قاچاقچیان مسلح و انجام اقدامات دقیق عملیاتی سرانجام با آتش پر حجم و مقابله مقتدرانه مرزداران گردان مرزی سیركان، قاچاقچیان ضمن برجای گذاشتن خودرو و محموله مواد مخدر،  مجبور به فرار به عمق خاك كشور پاكستان شدند.

وی ضمن تقدیر و تشكر از هوشیاری و سرعت عمل مرزداران در برخورد با قاچاقچیان، متجاوزان و عناصر فرصت طلب، افزود: مرزداران در پاكسازی و بررسی خودرو توقیف شده توانستند ضمن كشف مقادیری مهمات، مقدار یك تن و 350 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك را كشف و ضبط کنند.

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان در پایان گفت: مرزداران و دریابانان استان با پاسداری از مرزهای خاكی و آبی جنوب شرقی كشور، منطقه را برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن كرده و با هرگونه تجاوز به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند كرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
خدا قوت دستشان درد نکنه واقعا گل کاشتید ما وقتی این گونه خبرها می شنویم و می بینیم اشک شوق و قرور در چشمانمان جاری می شود و اما بعضیها به این مملکت خیانت می کنند و در حال خیانت کردن هستند واقعا چقدر فرق است میان زیبایی و زشتی خدا قوت عزیزان و حارسان این مرز گل گون شده با خون شهدا خدا حافظتان باشد من از اینجا دست تک تک شما را می بوسم در آخر دمتون گرم خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۲۸ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
درود به رزمندگان اسلام.کاش یه روز میرسید که بیشتر بجای کلمه فرار کردن بشنویم قاچاقچیا رو به هلاکت رسوندن تا درس عبرتی بشه واسه بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
خدا قوت دلاور مردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
دولت پاکستان باید جوابگوی این شرارت ها باشد ، اگرنیست می توان عین همین کار ها را بر علیه مرزبانان پاکستانی کارسازی کرد و واکنش انها را دید !
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۸ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
باید از مامورین نیروی انتظامی تقدیر شود چون همیشه جان نشان رابرای مردم فدا می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۲:۵۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
نیروی انتظامی تشکرتشکر
Spain
START709
۱۲:۴۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
خسته نباشيد سربازان ايران زمين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
چوایران نباشدتن من مباد-درودوسلام برهمه سربازان جان برکف ایران- ------مرگ بر گروهک ضددین جیش العدل و مرگ بر تمامی تکفیریها سلفیها وهابیها
آخرین اخبار