در اثر وقوع انفجاری در شهر کویته پاکستان دست‌کم 3 نفر کشته و 15 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری شینهوا، بر اثر انفجار بمب نزدیک یک خودروی نظامی در شهر کویته در جنوب غرب پاکستان سه نفر از جمله یک نیروی امنیتی کشته و حدود 15 نفر دیگر زخمی شدند.

بنا بر اعلام شبکه تلویزیونی اردوزبان "آری"، این انفجار روز شنبه حدود ساعت هفت و 15 دقیقه به وقت محلی در مسیر خودروی حامل نیروهای شبه‌نظامی طرفدار دولت در جاده ساریاب در کویته (مرکز استان بلوچستان پاکستان) روی داد.

این خودرو مشغول گشتی‌زنی عادی در سطح شهر بود که هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از اسلام‌آباد، پلیس اعلام کرد بمب در خودرویی که کنار جاده متوقف بود، جاسازی شده بود و از راه دور منفجر شده است.

گروه مقابله با بمب‌گذاری اعلام کرد حدود 15 تا 20 کیلوگرم ماده منفجره در این حمله مورد استفاده قرار گرفته است.

زخمی‌های این انفجار به بیمارستانی در همان حوالی منتقل شدند و وضعیت چهار تن از آنان وخیم گزارش شده است.

مدیریت بیمارستان اعلام کرد چند کودک نیز در بین زخمی‌ها وجود دارند.

چهار خودرو از جمله خودروی نیروهای شبه‌نظامی در این حمله تخریب شد.

شمار زیادی نیروی پلیس و شبه‌نظامی دولتی منطقه محل انفجار را برای تحقیقات محاصره کردند.

بر اثر انفجار بمب نزدیک یک خودروی نظامی در شهر کویته در جنوب غرب پاکستان سه نفر از جمله یک نیروی امنیتی کشته و حدود 15 نفر دیگر زخمی شدند.

 این انفجار روز شنبه حدود ساعت هفت و 15 دقیقه به وقت محلی در مسیر خودروی حامل نیروهای شبه‌نظامی طرفدار دولت در جاده ساریاب در کویته (مرکز استان بلوچستان پاکستان) روی داد.

این خودرو مشغول گشتی‌زنی عادی در سطح شهر بود که هدف حمله قرار گرفت.

 پلیس اعلام کرد بمب در خودرویی که کنار جاده متوقف بود، جاسازی شده بود و از راه دور منفجر شده است. گروه مقابله با بمب‌گذاری اعلام کرد حدود 15 تا 20 کیلوگرم ماده منفجره در این حمله مورد استفاده قرار گرفته است.

زخمی‌های این انفجار به بیمارستانی در همان حوالی منتقل شدند و وضعیت چهار تن از آنان وخیم گزارش شده است. مدیریت بیمارستان اعلام کرد چند کودک نیز در بین زخمی‌ها وجود دارند.

چهار خودرو از جمله خودروی نیروهای شبه‌نظامی در این حمله تخریب شد. وشمار زیادی نیروی پلیس و شبه‌نظامی دولتی منطقه محل انفجار را برای تحقیقات محاصره کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار