فرماندار عسلویه از تخصیص 12.4 میلیارد تومان اعتبار برای بهبود شبکه آب این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از فارس؛حسن اسماعیلی در نشست با مسئولان این شهرستان گفت: عسلویه دارای قابلیت و ظرفیت بالایی برای توسعه و پیشرفت بیشتر است که باید از این موقعیت نهایت بهره را ببریم.
 
وی افزود: عسلویه علاوه بر ظرفیت بالای حوزه نفت و گاز می‌تواند در گردشگری و همچنین در سایر بخش‌های تولیدی و کشاورزی نیز جایگاه خاصی داشته باشد و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف خود برسیم.
 
فرماندار عسلویه با اشاره به وجود مشکلات در عسلویه خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت آب آشامیدنی در این شهرستان از دغدغه‌های مردم است.
 
اسماعیلی از تخصیص 12.4 میلیارد تومان اعتبار برای بهبود شبکه آب عسلویه خبر داد و اضافه کرد: از مجموع اعتبارات امسال در شهرستان عسلویه در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی 124 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: توسعه مناطق شهری و روستایی و جلب رضایتمندی مردم مناطق مختلف مورد توجه و تاکید مسئولان است و باید مشکلات ریز و درشت مردم را رفع کنیم.
 
فرماندار عسلویه همچنین با تبریک هفته دفاع مقدس از رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد و ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی در جهان سرافراز و با عزت و اقتدار بوده مرهون تلاش و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
 
اسماعیلی یادآور شد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در این شهرستان به منظور تجلیل از افتخارآفرینان دوران حماسه و ایثار برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: بوشهر ، عسلویه ، اعتبار ، نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.