حضور " کمال اللبوانی" یکی از بارزترین شخصیتهای مخالف نظام سوریه برای اولین بار در اسرائیل اتفاق افتاد. اللبوانی در حالی به رژیم صهیونیستی سفر کرده که دو سوم جولان از سال 1967 در اشغال رژیم است و طبق قانون سوریه هر گونه همکاری با این رژیم خیانت محسوب می شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری " آناتولی " ترکیه؛ دیدار کمال اللبوانی به عنوان بارزترین شخصیت مخالف نظام بشار اسد در اسرائیل بازتابهای زیادی در بین مخالفان سوری در شبکه های اجتماعی به راه انداخت چراکه دمشق اسرائیل را بعد از اشغال سرزمینهایش در سال 1967 میلادی دشمن شماره یک خود می داند و این اولین دیدار اعلام شده از سوی یک شخصیت سیاسی سوری می باشد.

گفتنی است،رژیم صهیونیستی به صورت علنی از گروه های تروریستی در سوریه حمایت می کند، و علاوه بر پشتیبانی نظامی و تسلیحاتی، مجروحان تروریست را برای درمان به داخل اراضی اشغالی منتقل می کند.

اما نکته ی جالب حضور وی این است که اللبوانی به بهانه ی حضور در کنفرانس مبارزه با تروریسم شرکت کرده بود ولی سوال اینجاست آیا کسی که خود تروریست است و از حامیان اصلی تروریسم هستند شایستگی بررسی موضوع تروریسم را دارند؟؟!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار