کتاب "چشم و چراغ بهار" به قلم "میر جلال الدین کزازی" هم اکنون در مراحل چاپ و نگارش قرار گرفته است.

"میر جلال الدین کزازی" پژوهشگر، شاهنامه پژوه، نویسنده و شاعر در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتشار کتاب "وخشور ایران" در چند روز گذشته، افزود: این کتاب دومین داستان از داستان‌های 3 گانه‌ای بود که دو داستان پیشین آن پیشتر به چاپ رسیده و "وخشور ایران" داستانی بلند برپایه‌ی زندگی زرتشت بوده که توسط انتشارات "معین"  روانه ی بازار کتاب شده است.
 
وی در ادامه از "دمی بی خویشتن با خویشتن" به عنوان کتابی به قلم خود که هم اکنون در زیر چاپ قرار گرفته، یاد کرد و گفت: این کتاب که در زمینه‌ی نهان گرایی و راز آشنایی به نگارش در آمده، توسط انتشارات "معین" پای به دنیای محصولات مکتوب منتشر شده می‌گذارد.
 
این نویسنده اظهار کرد: "پرند و پلاس" و "چشم و چراغ بهار" که به ترتیب در قالب جنگی از جستار‌ها و نوشتار‌های گوناگون و گزیده‌ای از سروده‌های "کزازی" نوشته شده‌اند، نیز در آینده نزدیک راه خود را به بازار کتاب باز می‌کنند.
 
"کزازی" تصریح کرد: "پورکنامه‌ی نو" عنوان کتابی است که هم اکنون گرم فراهم کردن آن هستم، این کتاب قصیده‌ای بلند در 221 بیت بوده که در آن گزارش سفر یک ماه و اندی من به نیویورک آورده شده و دیده‌ها، شنیده‌ها و آزموده‌هایم در آن ذکر شده است.
 
وی گفت: من در بخشی از کتاب "پورکنامه‌ی نو" فرهنگ ایرانی را با فرهنگ غرب که نیویورک نماد بزرگ آن است، مقایسه کرده‌ام.
 
این نویسنده خاطرنشان کرد: هم اکنون در راستای برگردان کامل "کمدی الهی دانته" به زبان فارسی در حال گذر از "دوزخ" و رسیدن به "برزخ" هستم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نشر ، تازه ، فرهنگ ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار