پناهی گفت: عرضه‌ی شیر‌ی در بورس با محوریت همکاری سازمان تعاون روستایی در حال پیگیری است و ما در مراحل اولیه هماهنگی برای ورود این محصول به بازار سرمایه هستیم.

علی پناهی در گفتگو با  خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: عرضه‌ی زعفران از طریق قرار داد آتی نیز در حال پیگیری است تا این که با راه‌اندازی این قرار داد عرضه‌ی این محصول به راحتی صورت گیرد و این محصول در بازار بورس عرضه شود.

وی افزود: ما با کمک جهاد کشاورزی و سایر سازمان‌های ذی‌ربط به دنبال ارائه‌ی محصولات با کیفیت هستیم زیرا به دنبال عرضه‌ی یک ماهی خرما دراین بازار به دلیل عدم کیفیت خریداری پیدا نشد و این مسئله‌‌ی کیفیت بدین خاطر مطرح شد.

پناهی در خصوص عرضه‌ی برنج داخلی دربورس کالا نیز تصریح کرد: در صورتی که اعتبار از سوی دولت تامین شود برنج به بورس کالا خواهد آمد و با توجه به اهمیت ماده‌ی 33 قانون بهره وری ما می‌توانیم این محصول را در بورس عرضه کنیم.

پناهی در پایان یاد آور شد: ما  در  سال جاری حتما عرضه سیب، پرتقال و 10 محصول باغی را در دستور کار داریم و کمبود میوه‌ی پرتغال با توجه به برف سنگین سال گذشته مانعی برای تحقق عرضه‌ی این محصول در بورس نخواهد شد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: بورس ، کمبود ، محصول ، میوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار