معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت منابع نیروی انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تغییر در مدیریت ها را همان توسعه منابع انسانی در جهت اهداف مورد نظر این وزارتخانه عنوان کرد.

نجفی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت منابع نیروی انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص برخی تغییرات مدیریتی در سطح ادارات کل گفت: تغییر در مدیریت‌ها در واقع همان توسعه منابع انسانی است و سیاست وزارتخانه مبنی بر این است که نیروهایی را شناسایی کنند که با سابقه، پیشکسوت و کارشناس مجموعه باشند.

وی در ادامه بر ضرورت هم‌افزایی و تعامل در بخش‌های مختلف تاکید کرد و گفت: اگر شورای هماهنگی در ادارات کار جدی گرفته شود و هم‌افزایی درستی در این خصوص صورت گیرد به طور قطع انتظارات تحقق خواهد یافت چرا که هم‌افزایی و تعامل از عوامل مهم موفقیت محسوب می‌شود.
 
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت منابع نیروی انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان با تاکید بر ضرورت اشتغالزایی از سوی تمامی نهادهای مرتبط در راستای استفاده بهینه از منابع نیروی انسانی کشور خاطرنشان کرد: هر چه میزان اشتغال پایین آید به شمار آسیب‌های اجتماعی و عوارض ناشی از آن افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدیریت ، تغییر ، وزارتخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.