رییس دانشگاه آزاداسلامی طرح تجمیع پردیس های علوم و تحقیقات با واحدهای مادر را از مهمترین دستاوردهای یک سال اخیر دانشگاه دانست و گفت: حفظ دستاوردهای قبلی دانشگاه در زمینه تحصیلات تکمیلی و گسترش و توسعه ظرفیت های مقطع کارشناسی ارشد و دکترا از مهمترین مزایای این طرح است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاداسلامی، هشتاد و سومین جلسه هیات رییسه دانشگاه آزاداسلامی با حضور دکتر حمید میرزاده و اعضای آن تشکیل شد. در آغاز این جلسه دکتر میرزاده با آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری از خداوند متعال خواستار شفای کامل و عاجل و طول عمر ایشان شد.
 
رییس دانشگاه آزاداسلامی با اشاره به طرح ساماندهی پردیس های علوم و تحقیقات، اظهار داشت: طرح تجمیع پردیس های علوم و تحقیقات با واحدهای مادر هر استان یکی از مهمترین دستاوردها و موفقیت های دانشگاه آزاداسلامی در یک سال اخیر به شمار می رود.
 
وی حفظ دستاوردهای قبلی دانشگاه در زمینه تحصیلات تکمیلی و گسترش و توسعه ظرفیت های مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و ارتقای کیفی سطح آموزشی و پژوهشی را از مهمترین دستاوردهای این طرح عنوان کرد.
 
میرزاده در ادامه افزود: البته در مسیر اجرای این طرح مشکلات بسیاری وجود داشت که با همدلی و همکاری بی سابقه وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری با دانشگاه آزاداسلامی و تلاش و پیگیری همکاران ما در دانشگاه، این موانع برطرف و طرح با موفقیت اجرا شد.
 
ارائه گزارش معاونت عمرانی درباره نحوه برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکاران برای طرح تجمیع سازمان مرکزی و ارائه گزارش کمیسیون های تخصصی از دیگر مواردی بود که در جلسه امروز مطرح شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار