مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: پرداخت بدهي گندم كاران تا پايان شهريور ماه/ تعبيه سردخانه براي نگهداري خرماي نخل‌ كاران، هفت اولويت راهبردي وزارت اقتصاد/ چشم‌اندازها در سال 96 عملياتي خواهند شد؟ و... است

پرداخت بدهی گندم‌کاران تا پایان شهریور ماه/ تعبیه سردخانه برای نگهداری خرمای نخل‌کاران

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/21/2586947_350.jpg



معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه واردات بی‌رویه برنج مانع خودکفایی در تولید این محصول می‌شود، گفت: باید سعی کنیم علاوه بر خرید تضمینی خرید توافقی در حاشیه بازار داشته باشیم.

هفت اولویت راهبردی وزارت اقتصاد/ چشم اندازها درسال 96 عملیاتی خواهند شد؟
آرزوی استقلال از درآمدهای آسان نفتی و اتکا به درآمدهای پاک مالیاتی در سال 96 باید رنگ واقعیت به خود گیرد و وزارت اقتصاد برای آنکه بتواند درآمد مالیات را جایگزین درآمد نفت کند از یکسو گستره و عدالت مالیاتی را افزایش داده و از دیگر سو بر توان ثروت آفرینی کشور افزوده باشد.

از تبدیل بانک مرکزی به صندوقی برای دولت تا بلوکه شدن سرمایه بانک مسکن

در هفته ای که گذشت بانک صادرات به عنوان پیشگام خروج از بنگاه داری و بانک شهر موفق به راه اندازی صندوق امانات شد.

ناپایداری جوی و کاهش دما در نیمه شمالی کشور/ تهران، کمی و 28 درجه
از بعدازظهر فردا در سواحل شمالی کشور و بتدریج در روز یکشنبه علاوه بر سواحل در مناطقی از شمال غرب و شمال شرق کشور افزایش ابر،بارش پراکنده، رگبار و رعد و برق و کاهش دما رخ خواهد داد.

کاهش 1500 تومانی سکه در هفته گذشته
کشتی‌آرای با اشاره به روند قیمت طلا در بازار در طول هفته‌ای که سپری شد،‌گفت: در هفته9 گذشته قیمت سکه 1500 تومان کاهش یافت.

محدودیت تردد در محور سبزوار ـ نيشابور تا 30 آبان بدليل اجراي عمليات آسفالت، لكه گيري و درزگيري
محور سبزوار ـ نيشابور( باند شمالي)، واقع در استان خراسان رضوي، مورخ 29 مرداد لغايت 30 آبان، از ساعت 7 الي 18، بدليل اجراي عمليات آسفالت، لكه گيري و درزگيري، حدفاصل كيلومتر 5 الي 50، تردد همزمان با اجراي عمليات، با محدوديت و رعايت احتياط انجام مي‌شود.

افزایش 5.2 درصدی تردد جاده ای نسبت به روز قبل/ کاهش سهم وسایل نقلیه سنگین
طي 24 ساعت گذشته، كل تردد ثبت ‌شده در محورهاي برون ‌شهري كشور، نسبت به روز قبل از آن 5.2 درصد افزایش نشان مي‌دهد.

محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در محور کرج - چالوس طی امروز
تردد كليه خودروها از ساعت 14 امروز الي ساعت 3 بامداد فردا، از كرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 امروز الي ساعت 3 بامداد فردا، از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (محدوده دزدبن) به سمت كرج، يكطرفه است.

رویترز: ایران از روسیه غلات وارد می کند
شرکت دولتی تجارت غلات روسیه اعلام کرد: روسیه به دنبال صدور سالانه 500 میلیون دلار غلات به ایران در قبال دریافت نفت از این کشور است.

کنار گذاشتن بنگاهداری، بانک ها را متضرر نمی کند/ تسعیر نرخ ارز در شرایط فعلی به نفع اقتصاد است
فاتحی: اینکه گفته می شود اگر بانکها بنگاهداری را کنار بگذارند ضرر می کنند غلط است، زیرا فعالیت های اقتصادی بانکها می تواند از طریق اعتباراتی که به افراد داده می شود تامین شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار