سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد دور جدید تحریم های اروپا بر ضد مسکو چیزی جز انتقام اتحادیه اروپا به خاطر شکست سیاسی اش نیست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  ریانووستی، "ماریا زاخاروفا"، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد دور جدید تحریم های اروپا بر ضد مسکو چیزی جز انتقام اتحادیه اروپا به خاطر شکست سیاسی اش نیست.

ماریا زاخاروفا در صفحه فیس بوک وزارت امور خارجه روسیه نوشت: " احتمالا (این تحریم ها) انتقامی برای همه اشتباهات سیاسی اتحادیه اروپا درخصوص اوکراین و همچنین روسیه است که تحت فشار صورت گرفته است. این انتقام به خاطر شکست قطعی طرح "سیاست خارجی اتحادیه اروپا" است."

به علاوه وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد این تحریم های جدید در شرایطی به تصویب رسیده است که طرف های درگیر مناقشه در اوکراین اعلام آتش بس کرده اند و فرایند مؤثر حل و فصل مسالمت آمیز این بحران آغاز شده است.

"هرمان فان رومپوی"، رئیس شورای اروپا دیروز از اجرای دور جدید تحریم های اروپا بر ضد روسیه از روز جمعه 12 سپتامبر خبر داد.

تحریم های جدید اتحادیه اروپا، تدابیر محدود کننده قبلی را گسترده تر می کند و بخش های نفتی ، کالاهای با کاربری دومنظوره و فناوری های حساس روسیه را در بر می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار