سخنگوی امور انسانی صندوق جمعیت سازمان ملل، وضعیت کنونی غزه را شبیه به مناطق زلزله و طوفان زده دانست و گفت:اوضاع غزه فاجعه آمیز است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "هینیا دقاق" سخنگوی امور انسانی صندوق جمعیت سازمان ملل، در دیدار با تنی چند از روزنامه نگاران تصریح کرد: روند بازسازی در غزه تنها محدود به بازسازی ساختمانها نمی شود بلکه باید توجه ویژه ای به وضعیت روانی و سلامت زنان و کودکانی شود که با 3 جنگ پی در پی مواجه شده اند.

وی با هشدار درباره احتمال وقوع دور جدیدی از خشونت ها در غزه، خواستار یافتن راه حل و راهکار ریشه ای برای این منطقه شد؛ منطقه ای که مردمش به دلیل جنگ های مداوم با مشکلات و رنجهای زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

سخنگوی امور انسانی در صندوق جمعیت سازمان ملل گفت: ویرانی در غزه تنها محدود به خانه ها، قتل و کشتار انسانها نشده است و بخش های صنعتی و کشاورزی نیز به شدت آسیب دیده است. بنابراین ساماندهی اقتصادی یکی از نیازهای غزه است.

حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه بیش از 2 هزار کشته، 11 هزار مجروح، هزاران آواره و ویرانی های فراوانی بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار