پیکرهای "مازیار حنیفی" و "رامین بخشی" دو جوان 24 و 25 ساله رودهنی که در کویر مرنجاب استان اصفهان گرفتار نابلدی راه شده بودند به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن؛ این مراسم از حسینه حضرت علی اکبر(ع) شهر رودهن آغاز و همراه با سینه زنی و نوحه خوانی و سر دادن ندای لا اله الاالله تا باغ کوثر ادامه داشت و بعد از اقامه نماز این دو جوان از دست رفته ،مراسم خاک سپاری انجام گرفت.

ازدحام جمعیت تشییع کنندگان به حدی بود که بلوار امام خمینی(ره) رودهن منتهی به جاده هراز برای ساعتی بسته شد.

بخشدار رودهن ضمن تسلیت به خانواده داغدار "حنیفی" و "بخشی" از زحمات مسئولان استان های اصفهان و قم و همچنین شهرهای کاشان و آران و بیدگل که زحمات زیادی را برای پیدا نمودن اجساد دو گردشگری رودهنی متحمل شدند تقدیر و تشکر نمود.

رضا طاهر خانی گفت: مشیت الهی بر آن شد تا امروز دو تن از جوانان شهر رودهن به دیار ابدی سفر کنند و این غمچنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

وی افزود:هر چند تلاش های شبانه روزی زحمتکشان استان های اصفهان و قم و شهرهای کاشان و آران و بیدگل در جهت زنده یافت نمودن دو گردشگر رودهنی به ثمر ننشست ولی تلاش و کوشش مسئولان محترم از جمله ارگان های سپاه پاسدارن، گردان‌های ارتش، اهالی محلی، نیروهای زحمت کش هلال احمر، محیط ‌بانان اداره محیط زیست، مأموران منابع طبیعی، مدیران بحران استان اصفهان ،شهرداری ها، بخشداری ها و فرمانداری های شهرهای مربوطه و پزشکی قانونی قم در این زمینه قابل تقدیر و ستایش است.

گفتنی است؛ چهارشنبه هفته گذشته، چهار گردشگر جوان رودهنی با یک دستگاه سواری پرادو در کویر مرنجاب آران بیدگل استان اصفهان دچار حادثه شدند و ساعت دو بامداد روز جمعه، برای یافتن راه و درخواست کمک به دو تیم تقسیم شدند و در مسیرهای مختلف حرکت کردند.

روز یکشنبه هفته جاری، دو نفر از این تیم چهار نفره توسط کارکنان معدن نمک نجات یافتند و تلاش برای یافتن دو فرد مفقود شده توسط تیم‎های امداد و نجات زمینی و هوایی ادامه داشت تا اینکه اجساد آنان پس از پنج روز در منطقه حسن آباد قم یافت شد که بازتاب زیادی در بین خبرگزاری های داخلی و همچنین اهالی استانهای اصفهان،قم و شهرهای استان تهران داشت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.