نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل از حمله آمریکا به داعش حمایت می‌کند اما ما امیدواریم این موضوع(حمله به داعش) سبب تقویت ایران نشود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، بنیامین نتانیاهو مدعی شد: یک توافق خوب با ایران شبیه توافقی است که بر سر تسلیحات شیمیایی با سوریه صورت گرفت. ایران می‌خواهد مواد غنی‌شده هسته‌ای را حفظ کند و یک روز بازرسان را اخراج کرده و به سرعت به سمت یک سلاح هسته‌ای حرکت کند.

نتانیاهو در کنفرانس هرتزلیا در اراضی اشغالی گفت: اسرائیل از درخواست رئیس‌جمهور اوباما برای اقدام متحد علیه داعش، کاملا حمایت می‌کند.

وی اذعان کرد که بسیاری از دولت‌های عربی در حال بازنگری در روابط خود با اسرائیل هستند.


نتانیاهو افزود: کشورهای اهل تسنن منطقه باید دریابند که اسرائیل دشمن نیست بلکه ما با یکدیگر علیه دشمن مبارزه می کنیم.

وی با اشاره به اینکه حزب الله هزاران فروند موشک در اختیار دارد و حماس نیز در غزه مستقر است و داعش نیز در شرق و شمال اسرائیل و به عبارت بهتر در بلندی های  جولان حضور دارد، گفت: اسرائیل باید با افرایش بودجه به مقابله با این تهدیدات برود و تجهیزات دفاعی و هجومی خود را نیز افزایش داده و اطلاعات سرویس های امنیتی را تقویت کند و علاوه بر این به  بسیاری از راهکارهای دیگر متوسل شود که اکنون نمی توان وارد جزئیات آن شد.

نتانیاهو بار دیگر  مدعی شد که فاصله تهران تا ساخت بمب اتمی چند هفته و یا چند ماه دیگر است، زیرا در صورتی که ایرانی ها سلاح اتمی در اختیار بگیرند رخدادهایی که تصور آن نمی شود در جهان به وقوع می پیوندد و ما نباید اجازه تحقق این کار را بدهیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: " بهترین معامله با ایران همان قراردادی است که با سوریه در خصوص سلاح های شیمیایی  امضا شد، اما ایران می خواهد تمام مواد غنی شده اتمی را در اختیار داشته باشد و در آن زمان تمام ناظران بین المللی را اخراج کرده و پیش به جلو به سمت بمب اتمی حرکت می کند."


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار