دانشگاه پیام نور میزبان بیست‌و نهمین همایش ملی قرآن کریم

بیست‌و نهمین همایش ملی قرآن کریم به میزبانی دانشگاه پیام نور واحد اصفهان برگزار می‌شود.

 نجفی برزگر معاون اجتماعی و فرهنگی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: بیست‌و نهمین همایش ملی قرآن کریم به میزبانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار می‌شود. 

وی گفت: با توجه به اهتمام ویژه مسئولان دانشگاه پیام نور در فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی لذا این همایش پرشور‌تر و بی‌سابقه‌تر از سایر دوره‌ها در این دانشگاه برگزار خواهد شد. 

وی افزود: مسابقات در این دوره شامل ۶ بخش و ۳۶ رشته است و در تاریخ ۲۰ تا ۲۳ آبان در شهر اصفهان و به میزبانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزارخواهد شد، ضمن اینکه از ۱۰۰۰ نفری که در مرحله کشوری منتخب شده‌اند نیز ۴۰۰ نفر به عنوان منتخب در این همایش ملی شرکت و با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
 
وی با بیان اینکه هر استان با استفاده از سیستم گلستان خود قادر خواهد بود، آزمون کتبی این دوره را به صورت آنلاین برگزار کنند، خاطرنشان کرد: برای هر فردی کارنامه جدا و امتیازبندی جدا صورت می‌گیرد و برای منتخبین کارنامه نخبه‌پروری تهیه می‌شود که در موفقیت‌های تحصیلی و کاری فرد برگزیده اثرگذار خواهد بود.
 
وی یادآور شد: علاوه بر قرائت، ترتیل، فقط آشنایی با مفاهیم قرآن، ادعیه و ترجمه مفردات قرآنی، احکام، سیره معصومین، فناوری و وبلاگ نویسی، نماهنگ، فیلم کوتاه، تهذیب، پویانمایی و معرق از بخش‌های فعال این همایش قرآنی خواهد بود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار