مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران توسعه توانمندی‌های فردی و تعیین مسیر شغلی همراه با بازی‌های گروهی را از جمله عناوین آموزشی نخستین کمپ، تابستانی کار آفرینان فردا عنوان کرد.

 حمید رضا خانپور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص برگزاری نخستین کمپ تابستانی کارآموزان فردا گفت: کمپ تابستانی کارآفرینان فردا در گروه سنی 12 تا 15 سال و 16 تا 19 سال از سوی هیئت علمی توسعه کارآفرینی هندEDI و مدرسان کارآفرینی مرکز تربیت مربی کرج به صورت فراگیر محور و تعاملی اجرا می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 20 نوجوان تهرانی در این کمپ حضور یافته‌اند تصریح کرد: ارائه آموزش‌های کار‌آفرینی نوین در کمپ تابستانی کارآفرینان فردا موجب جهش به سمت شکوفایی اقتصادی کشور خواهد شد.
 
مدیر کل آموزش‌ فنی و حرفه‌ای استان تهران در پایان به برخی عنواوین آموزش نخستین کمپ کار آفرینان فردا اشاره و خاطر‌نشان کرد: خود شناسی استعداد یابی، هدف گرایی، خلاقیت و نوآوری، موفقیت توسعه توانمندی‌های فردی و تعیین سیر شغلی همواره با بازی‌های گروهی، بازی‌های خلاق،‌ یادگیری فعال، شبکه سازی،‌ تعاملات  صمیمانه، مصاحبه با افراد موفق و محبوب و بازدید از کسب و کار موفق از عناوین آموزشی این دوره است.

انتهای پیام/   
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معلمان پیمانی استخدام 1389
۱۷:۰۹ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
رنجنامه ی معلمان پیمانی 89
با سلام



رسانه های محترم!



ما گروهی از فرهنگیان آموزش و پرورش، دردی از ناعدالتی در سینه داریم که از شما استدعا داریم وضعیت ما را پیگیری نمایید. ما معلمان پیمانی آموزش و پرورش هستیم که در سال 89 در بزرگترین آزمون استخدامی تاریخ آموزش و پرورش و در رقابت با 750هزار نفر شرکت کننده پذیرفته و طی مراحل سخت استخدام شده ایم و الان دارای 4سال سابقه هستیم.



و این در حالی است که در بهمن 1391و در زمان وزارت آقای حاج بابایی، بخشنامه ای مبنی بر تبدیل وضعیت معلمان پیمانی 89 به رسمی آزمایشی صادر و به سراسر کشور ارسال شد و کارگزینی های استان ها و مناطق، مدارک را از ما گرفتند و قرار شد از تاریخ 1392/7/1 احکام تبدیل وضعیت ما صادر شود.



اما با تغییراتی که در وزارت انجام شد و آقای فانی متصدی وزارت شدند، بخشنامه ما را لغو کردند. این امر در حالی اتفاق افتاد که در برخی مناطق و استان ها -از جمله یزد- احکام صادر شد و همکارانمان تبدیل وضعیت شدند؛ ولی در بقیه کشور ما بلاتکلیف ماندیم.

در آستانه ی مهر ماه و بازگشایی مدارس تمام رسانه ها را قسم می دهیم این ناعدالتی اتفاق افتاده در حق معلمان پیمانی 89 را پیگیری نمایند و حداقل وزیر جواب این کار خود را بدهد تا مرهمی باشد بر روح رنجدیده این جوانان فرهنگی.
آخرین اخبار