معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: با آموزش‌های مهارتی متناسب با هر رشته می‌توان در راستای افزایش شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجویان دانشگاهی در راستای ایجاد اشتغال پایدار اقدام کرد.

 پوراندخت نیرومند معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با دو رشته می توان در راستای افزایش شایستگی‌های حرفه‌ای و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اقدام کرد و با این کار علاوه بر تاثیرگذاری در روند ایجاد اشتغال به ایجاد اشتغال پایدار نیز اقدام کرد.

وی در ادامه با اشاره به ضعف آموزش‌های علمی در دانشگاه‌ها تصریح کرد: آموزش‌های علمیاز جمله آموزشهای پر هزینه محسوب می‌شوند و افزایش تقاضا برای اخذ مدارک دانشگاهی و عدم توسعه ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاهها متناسب با افزایش ظرفیت‌ها موجب شده که در دانشگاههای کشور سهم آموزش‌های علمی دانشگاهی کاهش پیدا کند.

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با کارگاه‌های مجهز آمادگی دارد تا در صورت همکاری با وزارت علوم زمینه ارائه آموزش‌های مهارتی را فراهم کند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: دانشگاه ، اشتغال ، آموزش ، مجهز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار