توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امروز آزمون دکتری نیمه متمرکز پردیس خودگردان برگزار می شود/ ظرفیت پذیرش 5 هزار و 561 نفر

آزمون دکتری نیمه متمرکز پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی امروز در مراکز استانها برگزار می شود.

حسین توکلی مشاور ارشد سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، گفت: ثبت نام در‌ آزمون دوره های دکتری نیمه متمرکز سال 93، پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از روز سه شنبه 17 تیرماه 93 آغاز و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده در روز دوشنبه 30 تیرماه 93 پایان یافت.

وی افزود: در این آزمون 24 هزار و 88 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 8 هزار و 90 نفر زن و 15 هزار و 998 نفر مرد هستند.

توکلی در خصوص کد رشته های امتحانی در این آزمون اظهار داشت: این آزمون در 7 گروه آموزشی و 144 کد رشته امتحانی که شامل 36 کد رشته علوم انسانی، 29 کد رشته علوم پایه، 31کد رشته فنی و مهندسی، 30 کد رشته کشاورزی و منابع طبیعی، 3 کد رشته هنر، 9 کد رشته دامپزشکی و 6 کد رشته زبان برگزار می شود.

توکلی تصریح کرد: کارت شرکت در آزمون در روز سه شنبه 18 شهریورماه توزیع شد و آزمون امروز جمعه 21 شهریورماه در مراکز استانهای کشور بجز استان مازندران برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: میزان ظرفیت دانشجو در این رشته هزار و 561 نفر است که البته نتایج این آزمون نیز با توجه به انجام مصاحبه در اواخر شهریورماه اعلام می شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار