ملی پوش وزن 70 کیلو گرم تیم کشتی آزاد کشورمان گفت:هنوز هم برای من قابل درک نیست چرا در مسابقات جهانی نتوانستم به مدال برسم.

مصطفی حسین خانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:برای رسیدن به دوبنده تیم ملی و حضور در مسابقات جهانی 2014 زحمات بسیاری کشیدم و برای آنکه بتوانم شایستگی هایم را در این مسابقات ثابت کنم از هر نظر آماده بودم اما نمی دانم چرا همه معادلات بیکباره به هم ریخت.
 
وی تصریح کرد:باور کنید در مسابقات جهانی فقط به دنبال مدال طلا بودم و حتی قرار گرفتن روی سکوهای دوم و سوم هم قانع ام نمی کرد ولی متأسفانه در مسابقه مقابل حریف کشور ازبکستان علی رغم آنکه جلو بودم روی یک زیر دو پوئن را از دست دادم و همه رویاهایم تبدیل به خاکستر شد.
 
دارنده مدال طلای آسیا افزود:با وجود آنکه سه روز از مسابقات می گذرد هنوز هم در شوک هستم و نمیدانم چطور می توانم این ناکامی را جبران کنم.
 
وی در ادامه با بیان این که جزء شرمندگی حرفی برای گفتن ندارم عنوان کرد:نمی دانم وقتی به ایران برگشتم و از من سوال کردند چرا به مدال نرسیدی چه حرفی بزنم؛فقط می توانم بگویم شرمنده همه هستم و قول می دهم در بازی  های آسیایی جبران کنم هر چند طلای بازی های آسیایی هم نمی تواند این ناکامی را کمرنگ کند.
 
حسین خانی در خاتمه عنوان کرد:درست است عدم موفقیت در مسابقات جهانی شوک بزرگی به من وارد کرد اما از آنجا که بازی های آسیایی در پیش است دوست ندارم روحیه ام را از دست بدهم به همین منظور با قدرت در این رقابتها به میدان خواهم رفت،و در ادامه نیز بدون وقفه کارم را برای سال آینده شروع خواهم کرد چرا که باید هر طور شده مدال جهانی را به دست آورم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار