يکي از نمايندگان ربوده شده فلسطين آزاد شد و در خبری دیگر نتایج کالبد شکافی نشان می‌دهد زندانی فلسطینی به علت ضربه به سرش فوت کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه الاقصی گزارش داد: رژیم صهیونیستی "ریاض العمله" یکی از نمایندگان نابلس در مجلس قانونگذاری فلسطین را آزاد کرد.

در عین حال، تشکیلات خودگردان فلسطین روز گذشته ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر خودکشی یک اسیر فلسطینی در زندان های این رژیم را تکذیب کرد.

به دنبال اعلام مرگ رائد الجعبری اسیر 53 ساله فلسطینی در زندان های اسراییل ، رژیم صهیونیستی ادعا کرد وی در زندان دست به خودکشی زده است. در همین حال مسئول امور اسیران و آزادگان در تشکیلات خودگردان فلسطین با تکذیب ادعای خودکشی الجعبری خاطر نشان کرد جسد وی کالبدشکافی شده است و هیچ گونه نشانه ای از خودکشی در آن یافت نشد.

عیسی قراقع پنجشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی تاکید کرد رائد الجعبری بر اثر اصابت ضربه شدید به سرش کشته شده است .

شایان ذکر است سیوان وایزمن سخنگوی سازمان زندان های رژیم صهیونیستی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه ادعا کرد رائد عبدالسلام الجعبری در حمام زندان اسراییلی « ایشل »در شهر بئر السبع واقع در فلسطین اشغالی خود را حلق آویز کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از رام الله ،این در حالیست که خانواده این اسیر و مسئولان فلسطینی خواستار تحقیق بین المللی درباره کشته شدن رائد الجعبری شده اند. جمعیت اسیران فلسطینی نیز اعلام کرده است رائد عبدالسلام الجعبری که از اسیران امنیتی در زندان های صهیونیستی بود در شرایط مبهمی به شهادت رسیده است . این جمعیت تاکید کرده است در کالبد شکافی از جسد الجعبری ثابت شد وی بر اثر اصابت ضربه از ناحیه سر کشته شده است .

انتهای پیام./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار