رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه62 امامزاده در شهرستان خدابنده وجود دارد از افزایش گردشگران بازدید کننده از بقاع متبرکه خدابنده خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه استان زنجان؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تبدیل بقاع به قطب فرهنگی، گفت : اداره کل اوقاف استان زنجان و به تبع آن اوقاف خدابنده فعالیت‌های بسیاری را در زمینه تحقق فرمایشات آن بزرگوار انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده به منظور عملیاتی کردن این موضوع مهم و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، در طول سال بیش از 35 عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در بقاع متبرکه اجرایی می‌کند، افزود: این برنامه‌ها با هدف جذب گردشگران مذهبی و استفاده از ظرفیت معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه در ترویج معارف دینی و الهی اجرایی میشود.

وی با اشاره به ارتقای سطح کیفی برنامه‌های اجرایی در بقاع متبرکه و امامزادگان، بیان کرد: بر اساس آمار گرفته شده تعداد گردشگران بازدید کننده از بقاع متبرکه خدابنده و امامزادگان این شهرستان افزایش یافته است.

این مسئول با اشاره به وجود 62 امامزاده در شهرستان خدابنده، اضافه کرد: به منظور شناسایی بهتر این اماکن مذهبی برنامه‌های فرهنگی در اغلب امامزادگان اجرایی می‌شود.

محمدی با ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرایی در امامزادگان طی سال، خاطر نشان کرد: برپایی خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان، اجرای طرح‌های آرامش بهاری، سوگواره یاس نبوی، بصیرت عاشورایی، نشاط معنوی و برنامه‌های دهه کرامت و دهه ولایت از عمده برنامه‌هایی است که در مناسبت‌های مختلف سال در امامزادگان اجرا می‌شود.ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.