ابراهیم نکو گفت: دولت در پی خروج از رکود و تروم و دستیابی به یک رشد پایدار اقتصادی است که این موضوع بدون رونق کسب و کار به نتیجه نمی رسد.

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه امروزه هر جامعه ای به لحاظ اقتصادی با کسب و کار زنده است، اظهار داشت: اگر کسب و کار رونق نداشته باشد، اقتصاد مفهوم خود را از دست داده و تبدیل به یک اقتصاد مرده خواهد شد که می تواند جامعه را به ورطه عقب ماندگی بکشاند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به قرارگیری بهبود فضای کسب و کار در صدر اولویت های دولت، افزود: همواره یکی از مهم ترین اولویت های جوامع پیشرفته بحث توسعه محیط کسب و کار است که خوشبختانه امروز دولت این مفهوم را به درستی درک کرده که اگر خواهان پویا و فعال شدن اقتصاد کشور است باید به این فضا توجه کند.

وی تصریح کرد: توجه به بهبود این فضا از امتیازات دولت محسوب می شود لذا دولت باید با یک نگاه منطقی و با انگیزه و متفاوت از گذشته برنامه ای را در این خصوص تدوین کند.

به گفته نکو دولت در پی خروج از رکود و تروم و دستیابی به یک رشد پایدار اقتصادی است که این موضوع بدون رونق کسب و کار منتج به نتیجه نخواهد شد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید آسیب های گذشته را شناسایی کرده تا جایی که گام به گام به رشد مقبولی دست یابد تا هم مشکلات مربوط به اشتغال کاهش یافته هم موانع سر راه بهبود محیط کسب وکار برچیده شود، گفت: یکی از موارد مهمی که در بسته خروج غیر تورمی از رکود ذکر شده همین موضوع است که نشان می دهد دولت برنامه ریزی کرده بهتر از گذشته در این راستا گام بردارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار