سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت:یادمان باشد وقتی تیمی نتیجه را واگذار میکند تمام مسئولیت به عهده مربی است که نتوانسته تیمی خوب را راهی میدان کند و بازیکنان در ترکیب گناهی ندارند.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: همه می دانستند که رقابتی حساس با دبیریدر پیش داریم و همین امر فشار روانی بر دو تیم را افزایش داد البته این جریان برای دبیری که از آسیا بازگشته و هفته قبل نیز به پیروزی نرسید، پررنگ تر شد. هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمدند و رقابتی هجومی و جنگنده را به نمایش گذاشتند تا با تساوی 2-2 به کارخود در نیمه اول پایان دهند، نیمه اول و پنج دقیقه ابتدایی نیمه دوم عملکرد قابل قبولی داشتیم اما نبض باقی رقابت را تیم دبیری به دست گرفت. نمی توانم بگویم چرا نتیجه را واگذار کردیم، این فوتبال است و چرخه واقعی آن به همین شکل است که اگر از موقعیت های خود استفاده نکنید حریف به گل خواهد رسید.البته نباید از عملکرد خوب رضا موثق درون دروازه دبیری چشم پشی کرد زیرابا درخشش وی  نتوانستیم به گل برسیم و نتیجه به این شکل رقم خورد.

وی افزود: یادمان باشد وقتی تیمی نتیجه را واگذار میکند تمام مسئولیت به عهده مربی است که نتوانسته تیمی خوب را راهی میدان کند و بازیکنان در ترکیب گناهی ندارند زیرا من باید تمام تلاش خود را به کار بگیرم تا بازیمنان را از نظر جسمس و ذهنی به رقابت ها برسانم حالا هم باید برای رقابت های بعدی بازیکنان را از لحاظ روحی آماده کنم تا این شکست در آینده برعملکردشان تاثیری نداشته باشد.ما باید به این دیدار فقط به عنوان تجربه استفاده کنیم تا نتایج تلخ کمتر در کارنامه اسال تیم تاسیسات رقم بخورد.
 
شمسایی در ادامه بیان داشت: هفته دوم لیگ را پشت سر گذاشتیم وهنوز ۲۴ بازی دیگر مانده و تاسیسات دریایی با همان قدرت قبلی پیش خواهد رفت تا به اهداف از پیش تعیین خود ا در سال اول حضورم در این تیم دست یبد.یک شکست سرنوشت تیمی را نعیین نمی کند حتی اگر در دیدار حساس رقم بخورد.



انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال ، شمسایی ، تاسیسات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار